Samsung SyncMaster 913B [Recension/Bilder]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MsTified
Tänkte beställa en så'n här i dag, men så var det det där med DVI-kabel...är den med eller ej.

Hittade denna tråden och såg att de som beställt från Itbutikken tydligen får med en DVI-kabel, liksom på många andra ställen jag hittat. Dessvärre tänkte jag beställa den från Dustin Home och där står faktiskt att man bara ska få med VGA-kabel. Hur är det egentligen? Ni som köpt på Dustin Home, fick ni med båda kablarna?

Ja, jag fick med båda kablarna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MsTified
Tänkte beställa en så'n här i dag, men så var det det där med DVI-kabel...är den med eller ej.

Hittade denna tråden och såg att de som beställt från Itbutikken tydligen får med en DVI-kabel, liksom på många andra ställen jag hittat. Dessvärre tänkte jag beställa den från Dustin Home och där står faktiskt att man bara ska få med VGA-kabel. Hur är det egentligen? Ni som köpt på Dustin Home, fick ni med båda kablarna?

Fick min 913b idag från Dustinhome, det var både VGA och DVI kabel med.

Permalänk
Avstängd

Dustin home har, som sagt illersnabb leverans - och ja, 2 kablar låg med.

Detta med pixelgaranti låter lite som maffiametoder, betalar du, får du en som är felfri - betalar du inte, får du en bortsorterad med pixelfel.

Samsung väljer nog dom bästa panelerna åt sig själv, som tillverkare - så väldigt sällan fel.

Visa signatur

Just nu: HP Z420 server med 3 x 10k SAS diskar i Raid 0, E5-1620, 24 GB ECC minne, KFA2 1070 Ti

Permalänk
Medlem

Tackar för svaren, då är det bara att beställa då.

Permalänk
Medlem

Så, nu har jag lagt en order på 913B från itbutikken. Fast det stod att det är en leveranstid på 6 dagar och så har det stått sen i torsdags... får se när jag får den. *väntar*