Tjejer och datorspel!!

Permalänk
Medlem

Tjejer och datorspel!!

Var inne på THG.com o surfade runt, såg denna artikel

http://www.tomshardware.com/game/20050822/index.html

Mycket intressant. Handlar om en kille och hans snygga tjej som också lirar datorspel

Mycket underhållande läsning

Permalänk
Medlem

Jaha?
Jag är också tjej och lirar WoW, CS, Diablo 2, CoD, HL2, BF2 och diverse andra spel. Och jag är minst lika beroende av att lira som min pokjvän, fast jag är bättre än honom på datorer, har hållt på med det längre än vad han har också ^^_v
Jag fick till och med DreamHacks Respektpris för att jag är så bra på datorer och allt vad det var.
Sen vete fan om jag ser bra ut ^^

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NauSea
Sen vete fan om jag ser bra ut ^^

Tips: Stäng av PM funktionen... dina nästa dagar här på Swec kommer fyllas av inlägg om "BILDER!11!ONE"

Tror de är fler tjejer här som är "anonyma" än vad många tror, hade jag vart tjej hade jag iaf hållt tyst om de

Permalänk
Medlem

helt klart, så man slipper massa kåta fjortisar som messar en hela tiden

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Vadå snygga tjej? Man ser ju knappt något.
Artikeln var inte kul heller. Snarare sorglig. Finare form av försäljning av tjejer är det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerbee
Tips: Stäng av PM funktionen... dina nästa dagar här på Swec kommer fyllas av inlägg om "BILDER!11!ONE"

Tror de är fler tjejer här som är "anonyma" än vad många tror, hade jag vart tjej hade jag iaf hållt tyst om de

Jag har varit på swec ett tag, så oroa dig inte, ingen behöver leka min mamma
Är man medlem på helgon.net där man får 33åringar som skriver om de får vara ens slav och liknande, så tror jag att jag klarar av att tampas med några fjortonåringar som skriver "BILDER!!11ONEONE". No need to worry, kvinnor kan XDXDXD haha

Helvete heller att jag tänker vara anonym eller byta nick till Ulf_den_hårige eller liknande här bara för att inte avslöja att jag är tjej, hah.

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem

Förstår inte vad tråden handlar om egentligen =S
Det finns snygga tjejer som lirar datorspel. Sedan så finns det minst lika många mindre snygga. Tråden är kanske intressant för alla supernördar som inte trodde att Gud fanns förrens de läste artikeln. För mig, ptja, nu drar jag till gymet.

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk

Wow, tjejer lirar datorspel... fantastiskt!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blåljus
Vadå snygga tjej? Man ser ju knappt något.
Artikeln var inte kul heller. Snarare sorglig. Finare form av försäljning av tjejer är det.

Exakt, man ser ju knappt henne.

Den bästa tjejklanen på Counter-Strike är dessutom från Sverige

Visa signatur

. C++
. PHP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av h0psi
För mig, ptja, nu drar jag till gymet.

Permalänk

Jag är också tjej och har hållit på med datorer sen jag var 7år, och med mina anlag ser jag inte ut som en datatjej , utan snarare motsatsen

Permalänk

Därimot finns det inget som är sexigare än riktiga datanördstjejer med glasögon... rawr

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SundanceKid
Jag är också tjej och har hållit på med datorer sen jag var 7år, och med mina anlag ser jag inte ut som en datatjej , utan snarare motsatsen

Det där var dumt skrivet. Ledsen.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SundanceKid
Jag är också tjej och har hållit på med datorer sen jag var 7år, och med mina anlag ser jag inte ut som en datatjej , utan snarare motsatsen

Och vad är det för anlag om man får fråga? Något som får dig att tillhöra överheten?

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SundanceKid
Jag är också tjej och har hållit på med datorer sen jag var 7år, och med mina anlag ser jag inte ut som en datatjej , utan snarare motsatsen

Kräftor kräva dessa bilder!

Bah, inget slår att jag av ren slump träffade på en 37 årig tvåbarnsmamma som spelar wow.... hennes syrra spelar wow.... hennes två barn spelar wow, hennes systers familj spelar wow....
och sen skämtade hon med "gissa vad vi diskuterar vid middagsbordet?" vilket min kompis kommenterade med "Any raids today, kids?" ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Kräftor kräva dessa bilder!

Bah, inget slår att jag av ren slump träffade på en 37 årig tvåbarnsmamma som spelar wow.... hennes syrra spelar wow.... hennes två barn spelar wow, hennes systers familj spelar wow....
och sen skämtade hon med "gissa vad vi diskuterar vid middagsbordet?" vilket min kompis kommenterade med "Any raids today, kids?" ^^

Den var soft

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Kräftor kräva dessa bilder!

Bah, inget slår att jag av ren slump träffade på en 37 årig tvåbarnsmamma som spelar wow.... hennes syrra spelar wow.... hennes två barn spelar wow, hennes systers familj spelar wow....
och sen skämtade hon med "gissa vad vi diskuterar vid middagsbordet?" vilket min kompis kommenterade med "Any raids today, kids?" ^^

Muahahaha...Ooh den var härlig.
JO angående tjejer som spelar spel så har man stött på ett "par" i WoW.
Oftast blir dom lite snäv när man tar för givet att det är en kille bakom tangenterna.
En /flirt och en /flex brukar fixa upp allt

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk

ROSEon brukar ha många tjejer pga : karaktärerna är så gulliga

Har träffat en mamma som spelade Day of defeat i klan, sedan lät hon hennes 7 åriga son spela lite också :).

Tycker det är rätt häftigt när man möter nån tjej i spel pga så ovanligt.

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marshmallow
ROSEon brukar ha många tjejer pga : karaktärerna är så gulliga

Har träffat en mamma som spelade Day of defeat i klan, sedan lät hon hennes 7 åriga son spela lite också :).

Tycker det är rätt häftigt när man möter nån tjej i spel pga så ovanligt.

Du får komma och klappa mig för en tia på DreamHack :rolleyes::D

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NauSea
Du får komma och klappa mig för en tia på DreamHack :rolleyes::D

*Klapp klapp*

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marshmallow
*Klapp klapp*

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem

Har en "kompis" i jk2 (jedi knight 2) som är utan tvekan den hetaste tjejen i Sverige, så visst finns det!

(Kommer EJ sprida/länka/lägga upp bilder på henne)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Aspen-
Har en "kompis" i jk2 (jedi knight 2) som är utan tvekan den hetaste tjejen i Sverige, så visst finns det!

(Kommer EJ sprida/länka/lägga upp bilder på henne)

Eftersom du skriver "kompis" så utgår jag ifrån att det är inte mer kompis än att du har sett henne genom fönstret när du sitter i trädgården klockan tre mitt i natten med mörkerkikare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SundanceKid
Jag är också tjej och har hållit på med datorer sen jag var 7år, och med mina anlag ser jag inte ut som en datatjej , utan snarare motsatsen

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sim
Eftersom du skriver "kompis" så utgår jag ifrån att det är inte mer kompis än att du har sett henne genom fönstret när du sitter i trädgården klockan tre mitt i natten med mörkerkikare. http://forum.grendosa.com/img/smilies/neutral.png


Riktig stalker.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Reza

Hur går det med bilderna?

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Citat:

[i]

Hur går det med bilderna? [/B]

hehe:D

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Kräftor kräva dessa bilder!

Bah, inget slår att jag av ren slump träffade på en 37 årig tvåbarnsmamma som spelar wow.... hennes syrra spelar wow.... hennes två barn spelar wow, hennes systers familj spelar wow....
och sen skämtade hon med "gissa vad vi diskuterar vid middagsbordet?" vilket min kompis kommenterade med "Any raids today, kids?" ^^

HAHAHah, fan va nice

Visa signatur

Athlon64 4000+, 2048 DDR Ram, 2x 250GB SATA RAID HDD, 2x Geforce 7800GTX SLI, 19" Trinitron.

Permalänk

Och nej jag fick inte ett enda PM fast jag utgav mig för att vara en snygg datanördstjej

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SundanceKid
Och nej jag fick inte ett enda PM fast jag utgav mig för att vara en snygg datanördstjej

Det får vi ändra på