Permalänk

Paket från norge

Tjena!
Jag har fått reda på att komplett skickar mina 2 kollin på 14kg totalt från Norge. Någon som vet hur lång tid detta tar?

Enligt komplett: Dom har skickat iväg allting i SÖNDAGS och jag får det ivkäll eller imorron kväll till min uthämtningspunkt (macken).

Enligt posten: Fraktsedeln skrevs inte ut förrän IDAG (Måndag) kl 15:10 och det kommer ta över en vecka att få hem grejerna då dom ska genom tullen osv..

Vad ska jag tro? När får jag min dator? Detta är mäkta irriterande...

MVH
Maciekish

Visa signatur

Vad är en signatur?

Permalänk

Min erfarenhet är att det bara brukar ta en dag extra från Norge.

Visa signatur

pictorhayes

Permalänk

Okay.. jag hoppas på onsdag!

Visa signatur

Vad är en signatur?

Permalänk
Medlem

Jag beställde lite grejer från komplett nu i helgen och fick dom i dag (måndag). Det är riktigt snabbt. Ända ifrån Norge också (ironi)

-k0nsl

Visa signatur

Intel® Core i7-2600K @ 5.1GHz (Cuplex Kyros XT) | ASRock Z77 Extreme4 | 16GB RAM | Asus HD DirectCU 6870 (MCW55) | 2x OCZ Agility 3 RAID 0 (Linux Mint / Zorin OS).

Permalänk

Jobbar norrmännen som har hundar i snor på helgerna också? Nu har posten.se uppdaterat iaf och burken är i örebro, tidigaste leverans.. : IMORRON

Edit: "Hund i snor" = Hund skall hållas kopplad typ, sitter sånna skyltar i parker osv haha

Visa signatur

Vad är en signatur?

Permalänk
Medlem

Ja du, jag har ingen aning om vad det är för slags folk som Komplett har kedjat fast för att lyckas skicka ut paketen såpass här snabbt. Jag klagar dock inte - skulle dock villja ha någon form utav "Skriv en kommentar"-grej nästa gång jag beställer eller eventuellt någon kryss-ruta där man kan kryssa i hur många rapp dom borde ge de stackars förslavade mäniskorna så att paketet kommer fram ännu fortare. Det låter grymt, men vi lever i en grym värld.

-k0nsl

Visa signatur

Intel® Core i7-2600K @ 5.1GHz (Cuplex Kyros XT) | ASRock Z77 Extreme4 | 16GB RAM | Asus HD DirectCU 6870 (MCW55) | 2x OCZ Agility 3 RAID 0 (Linux Mint / Zorin OS).