Minska laddtiden i BF2

Permalänk
Medlem

Minska laddtiden i BF2

Hejsan. Vet att jag läste i nån av BF2 trådarna om hur man skulle göra för att minska laddtiden genom att zipa upp några filer. Vilka filer va det man skulle zipa upp? Hittar det inte när jag söker i dom andra BF2 trådarna. Och dom är på rätt många sidor så jag skulle bli glad om nån visste vilka det var. Tack på förhand

ha d

EDIT: Såg nu i den andra FAQ:en att dom gjort om den och hittade svaret på min fråga. Skulle kollat där först. Nån Modd kan ju låsa eller ta bort tråden.

Permalänk
Medlem

Det funkar inte ändå. Så länge spelkoden säger till spelet att läsa från zipfilerna så spelar det ingen roll om amn zippar upp dom. Spelet kommer inte använda dom uppzippade filerna iallafall.
Och det som tar tid är ju client verify.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Jag läste nånstanns att den söker igenom hela burken efter fusk och sånt. Om det stämmer så borde man väll kunna stänga av några hårdiskar med t.ex. Starforce Nightmere.... eller är jag ute och cyklar nu?

Permalänk

men om man kör en hdd så funkar ju inte det

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem

nej det klart

Permalänk
Avstängd

wassblad:
Pb söker inte då, det söker medans du spelar.

Visa signatur

AMD Athlon 64 3800+
2x GeForce 6600GT 256 mb ddr3 (SLi)
2048 mb ram minne