zoneedit.com eller sitelutions.com - valet och kvalet..

Permalänk
Medlem

zoneedit.com eller sitelutions.com - valet och kvalet..

Är på jakt efter en smidig och driftsäker DNS services för min "Maxxling.com" domän ( köpte den i Sommar kamanj, 1 kr ).

Och sprang här på forumet först på en sida, zoneedit och sen hörde jag att en websida vid namn, sitelutions.com skulle vara bra.

Men när man nu står mellan två höstackar och inte vet vart man sen ska gå vidare, så kan jag bara inte låta bli att låta er få det sista ordet.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Har bara erfarenhet av zoneedit, använt dom ett par år nu. Funkar klockrent för mig iaf.

Visa signatur

Did you grab my ass?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Galactus
Har bara erfarenhet av zoneedit, använt dom ett par år nu. Funkar klockrent för mig iaf.

Ja, okej...

Men har nu fått ett shyst erbjuande där jag reg. domän namnet ( sajthotellet.com ). Erbjuder tjänsten vidarekoppling i ett år för 100 kr inkl moms, så det var inte så mycket att fundera på.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Hedersmedlem

Vad är tjänsten vidarekoppling då?
Jag har också bra erfarenhet av zoneedit sedan 2001 (eller 2002?). Gratis för 5 domäner (zoner snarare, jag kör ipv6 reverse dns där också), upp till 200MB trafik per zon och år... Vilket är en jäkla massa DNS-queries.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200