Permalänk
Medlem

Stulen cd-key

Men gud va gla man blir. Köpte half life i dag för att kunna vara med på ett lan nu till helgen. Vi skulle spela day of defeat.

Spelet va inplastat i butiken så gissa om man blir glad när man möts av följande bild när man ska registrera sin nyckel.

Visa signatur

Ryzen 5600. Asus B550M TUF gaming plus. RTX 4060 TI.

Permalänk
Medlem

Som det sagts i flertalet trådar:

*Returnera spelet.
*Kontakta Valve.

Permalänk
Medlem

Någon som har haft tur att randomerat skriva din key ^^ eller så har de lyckats trycka 2 kopior Har sett båda hända i några andra spel, ett fint företag som lyckades trycka ut 2 kopior av alla keys :/ ja gissa hur det gick...

I alla fall försök gå tebaka till affären går dock nog inte, annars bara kontakta suporten, finns inget annat att göra.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Köpte du Bestseller versionen? I sådana fall är det inte konstigt att keyn är upptagen.

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Börjar vara dags att dom gör nya keys till hl.

Permalänk
Medlem

Om du inte bor i Nord Amerika, ska du enligt Steam,
"Refer to the documentation that is included with your VU Games/Valve product for specific regional contact information regarding disk replacement."

Permalänk
Medlem

Jag skickade mejl till steam/valve och fick ny cdkey i ett mejl

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thecreep
Jag skickade mejl till steam/valve och fick ny cdkey i ett mejl

Säger du bara att du inte kan aktivera den då eller? vissar cd-keyn och fotar kartongen eller?

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk
Medlem

Skickade min cd-key + några bilder där man såg allt cd, manual, fodral och cd-keyn

Visa signatur

If in doubt, flat out!