Tror ni detta stämmer ang fps osv

Permalänk

Tror ni detta stämmer ang fps osv

Detta skrev en kille på fragbite

1. Home orsakar fpsdrops och dyl. i spel så om det är det du kör med är det andledningen.

2. PRO är bättre på sånt med FPS osv så om det är det du har så är problemet inte något du gjort fel utan Windows har ändrat själv

Stämmer det att pro är bättre om man spelar???????

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Pro är bättre enligt mig på grund av andra saker men tror inte det är någon skillnad i spel för tusan :P.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk

Motivera vilka saker som gör pro bättre devil funderar nämligen om man ska ta å köpa det..??

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

ojoj så stor skillnad är det inte så att du ska springa och köpa det, bara det att jag har haft båda och pro känns på något sätt bättre vet inte.
om du vill ha riktiga jämnföringar får du fråga någon annan

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk

enda egentliga skillnaden är att du inte kan köra home i domän (säkert fler saker, men enda nämnvärda skillnaden jag fått lära mig.

det är inga skillnader i kerneln eller i prestandan.

så köp för tusan inte proffesional om du äger home bara för att spela spel.

Edit: desutom är väl tråden lite felplacerad, hör väl hemma mer i windows delen.

Permalänk
Hedersmedlem

*Flyttad*

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Bullshit...

Permalänk
Medlem

Re: Tror ni detta stämmer ang fps osv

Citat:

Ursprungligen inskrivet av blue eyed devil
2. PRO är bättre på sånt med FPS osv så om det är det du har så är problemet inte något du gjort fel utan Windows har ändrat själv

Men tanke på de avancerade facktermerna så låter killen verkligen som om han vet vad han pratar om.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Re: Re: Tror ni detta stämmer ang fps osv

Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.
Men tanke på de avancerade facktermerna så låter killen verkligen som om han vet vad han pratar om.

Jag menar det.

Det spelar ingen roll vad du kör. Om det nu är någon skillnad är den antagligen minimal.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem

Re: Re: Tror ni detta stämmer ang fps osv

Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.
Men tanke på de avancerade facktermerna så låter killen verkligen som om han vet vad han pratar om.

Hehe.