Permalänk
Medlem

Volvo V70 spel

Tjenare

kommer ihåg att jag förlänge sen spelade ett Volvo spel
(tror att det var reklam spel gjort av Volvo) där man körde
runt i en Volvo V70. Undrar om någon vet vart man kan
få tag få detta spel? Om de finns att ladda hem någonstans?

mvh

alex

Permalänk
Medlem

Jag minns det också, vore kul om det fanns på PC

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Avstängd

Kan det vara Toca? :S

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allstaar
Kan det vara Toca? :S

V70 = kombi
S70 = sedan
Så nej... Inte TOCA...

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

jag vill också veta var det finns

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dj_labbo
V70 = kombi
S70 = sedan
Så nej... Inte TOCA...

Sant fan!

Tänkte bara på volvo i vilket spel jag sett det.

Permalänk
Medlem

Om jag tänker på rätt spel, så e d ett reklam spel där du kör en bana runt konstant. finns inget mål me detta spel mer än att slå sin egen varvtid.
Man kör en ljusblå V70.
Har haft detta en gång i tiden o va ingen höjdare.
Finns att hämta hem på en viss torrent sida som jag inte kommer nämna va den heter ^^

Permalänk
Medlem

Ett gratisspel ar ju "Pickup Express", fast det kanske inte finns Volvo med...

Visa signatur

| Asus ROG Strix G533ZW | Intel i9 12900H | GeForce RTX 3070Ti 16GB | DDR5 16GB 4800MHz | Windows 11 Pro |
| Asus ROG Strix G512LW | Intel i7 10750H | GeForce RTX 2070 8GB | DDR4 16GB 3200MHz | Windows 11 Pro |
| HP Omen 15 | Intel i7 8750H | GeForce GTX 1070 Max-Q OC 8GB | DDR4 16GB 2666MHz | Windows 11 Pro |

Permalänk

Jag har det spelet här någonstans, kan försöka leta fram det.. körde det för inte så länge sedan och fy fan va fult det är..:)

Visa signatur

Overloaded

Permalänk
Medlem

Säker på att du inte pratar om S40 racing? Det kom när S40 lanserades och byggde såvitt jag vet på Motorhead-motorn. Fast jag har för mig att det var riktigt bra känlsa i spelet iofs.
Har nog bränt det på någon gammal, gammal skiva tror jag. Skulle vara kul att hitta igen

edit: Första sökningen på google gav detta http://global.dice.se/games/volvos40/
Det var det spelet jag talade om iaf. Kan det vara det du menar?

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Volvo V70-spelet har jag också spelat någon gång, ett ganska simpelt reklamspel.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Man kan köra 240 kombi på Grand Turismo 4.

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk
Medlem

Volvo sucks!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Apocalyptica
Volvo sucks!!!

Din mamma också med störst sannolikhet...

Ont: När var det volvospelet släpptes?, har för mej att min systerson har något sådant spel hemma, fast det kanske var pickup express...uhm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Säker på att du inte pratar om S40 racing? Det kom när S40 lanserades och byggde såvitt jag vet på Motorhead-motorn. Fast jag har för mig att det var riktigt bra känlsa i spelet iofs.
Har nog bränt det på någon gammal, gammal skiva tror jag. Skulle vara kul att hitta igen

edit: Första sökningen på google gav detta http://global.dice.se/games/volvos40/
Det var det spelet jag talade om iaf. Kan det vara det du menar?

haha, det där spelet kommer jag ihåg att jag spelade när det kom ut. Det värsta var att man tyckte det var snyggt då. Vilket är svårt att förstå när man ser bilderna på det idag

Visa signatur

// NonajmE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
edit: Första sökningen på google gav detta http://global.dice.se/games/volvos40/
Det var det spelet jag talade om iaf. Kan det vara det du menar?

Oooh! de där spelet kommer jag ihåg! har för mig att de var riktigt jädra uselt också typ som första toca fast 100ggr tattigare

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Apocalyptica
Volvo sucks!!!

Ungefär lika mycket som ditt inlägg.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av galaXy
Ett gratisspel ar ju "Pickup Express", fast det kanske inte finns Volvo med...

Troligtvis inte, eftersom det är ett reklamspel med endast Toyota-bilar.

Permalänk
Medlem

240 racing kanske^^

Visa signatur

Följer nu: Lost, The o.c, Family guy, American dad, That 70's show, Enturage, The war at home och Joey

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Apocalyptica
Volvo sucks!!!

Skulle du nog inte tycka om du skulle åka med mej på en tur mer 350+Hh´s 850 T5R

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

Volvo är tåliga bilar dom inget fel med dom alls

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk

Precis, en gammal hederlig Volvo 240 orginal, det är en riktig bil det.

Permalänk
Medlem

volvo är skruttiga, ford ska det va om man vill komma mer än 1 mil........:rolleyes:

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan
volvo är skruttiga, ford ska det va om man vill komma mer än 1 mil........:rolleyes:

Min farsa har en volvo. Vi brukar dra till våra Kusiner under sommarn och ditt är det 80mil så det stämmer inte så bra.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk

tror han menade att volvo slukar bensin . hehe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robin_robin
tror han menade att volvo slukar bensin . hehe

ärligt talat så menade han

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThunderHawk82
Skulle du nog inte tycka om du skulle åka med mej på en tur mer 350+Hh´s 850 T5R

lyckost. vår t-gul har bara ca 300 hk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThunderHawk82
Skulle du nog inte tycka om du skulle åka med mej på en tur mer 350+Hh´s 850 T5R

Hahaha var och varanan 850 har 350+ hk.. Men vill du ha en studsande framvagn så är det väl roligt... Volvo känns lite luffit .. Sorry kunde ej låta bli å svara

Permalänk
Medlem

Volvo rockar fettet en ford mondeo m.m kanske inte en ford focus rs men men.

VOLVO ÄGER!!!!:D

Visa signatur

Intel core 2 duo e6850 @ 4448Mhz, Asus P5E3 WS PRO, Corsair TWIN3X 1600MHz, XFX GeForce 8800GTX

Permalänk

Mjo, Volvo har fina bilar. De från 60-talet i alla fall, resten är jag inte så förtjust i.