World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

wahahahha

http://www.thottbot.org/?profile=Deuce.Mannoroth_

4 wildheart grejjer på en rogue!!! hahaha

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Jag skulle vilja veta lite om hur de oskrivna reglerna är i duell samt PvP. Någon som har lite tid att förklara?

T ex. inga potions osv.

Visa signatur

Senast redigerad av HomeBurneR, 1945-04-30 klockan 16:50

Permalänk
Medlem

hur delar jag på extra skill baren jag får när jag använder cosmos och hur flyttar jag runt grejerna ? t.ex. min character bild

Thnx för svar

Visa signatur

rragon

Permalänk

vad gör jag med alla shredder operating manuals' som jag hittat, har alla 3 kapitel nu.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

ehm, vad är moonglade för något skumt ställe egentligen? Var där precis med min UD mage lvl 55 för jag hade 2 quest att completa där. Får kräkkänslor pga att allt känns som ett alliance terriotorium. Helt plötsligt stöter jag på en lvl 14 druid som hade blivit teleporterad dit men inte kunde hitta han (lol). Så jag teleporterade hem honom till TB och fortsatte min färd. Såg aldrig till några mobs. förutom critters.. skumt ställe måste jag säga

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pluxor
ehm, vad är moonglade för något skumt ställe egentligen? Var där precis med min UD mage lvl 55 för jag hade 2 quest att completa där. Får kräkkänslor pga att allt känns som ett alliance terriotorium. Helt plötsligt stöter jag på en lvl 14 druid som hade blivit teleporterad dit men inte kunde hitta han (lol). Så jag teleporterade hem honom till TB och fortsatte min färd. Såg aldrig till några mobs. förutom critters.. skumt ställe måste jag säga

Druddar är medlemmar av Cenarion Circle och Moonglade är deras "stad", totalt neutral och om man attackerar nån från den andra faktionen så får man smisk av vakterna.

Permalänk
Medlem

aha jo jag märkte det där med vakterna.. men dom var buggade tror jag. lvl 50 som slår 40-60 HP i varje slag är inte mycket. hade säkerrt 10 stycken på mig utan att dö

Permalänk
Medlem

Looting and rolla

Hej jag har ett jäkligt jobbigt probelm..

När jag kör i party så kan jag inte rolla på Blå saker eller gröna när dom kommer från en boss.. en ruta som säger så här " Looting this item will bind it to you" Sen kan jag välja Okey eller cancel

Men när jag trycker på Okey så kommer samma ruta upp hela tiden.. Väljer jag cancel så får jag inte va med o rolla..

Har en screen men jag vet inte hur man lägger upp den

Uppskattar all hjälp för som ni säkert förstår är det skit tråkigt för mig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HomeBurneR
Jag skulle vilja veta lite om hur de oskrivna reglerna är i duell samt PvP. Någon som har lite tid att förklara?

T ex. inga potions osv.

Vet inte vad folk anser vara "ok" i Duell ,men när det gäller PvP så är allt tillåtet.
Min erfarenhet säger att om du stöter på en spelare från den andra sidan så är det bara att döda honom, eller bli dödad själv ett par minuter senare när du är upptagen med mobs.

Bandage, potions , you name it. Allt du kan använda för att överleva.

Edit: Var och questade i Desolance en dag med min 34 Shaman. Då stötte jag på en NE Rogue lvl 37. Båda hade full health o.s.v. så det var en ärligt strid, som jag vann såklart

Sen ungefär 10 minuter senare när jag var i strid med 2 st Kolkars, lvl 34-35, och hade ungefär 30% health kvar. Gissa vem som backstabbar mig? Samma rogue som jag nyss dödat. Han klarade väl inte av att förlora i en ärlig strid.

Kan ju trösta mig med att han inte fick det dödade slaget iaf, jag körde en warstomp -> ghostwolf och sprang iväg och blev dödad av ett par kolkars istället, haha

Permalänk
Medlem

Re: Looting and rolla

Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3ddi3
Hej jag har ett jäkligt jobbigt probelm..

När jag kör i party så kan jag inte rolla på Blå saker eller gröna när dom kommer från en boss.. en ruta som säger så här " Looting this item will bind it to you" Sen kan jag välja Okey eller cancel

Men när jag trycker på Okey så kommer samma ruta upp hela tiden.. Väljer jag cancel så får jag inte va med o rolla..

Har en screen men jag vet inte hur man lägger upp den

Uppskattar all hjälp för som ni säkert förstår är det skit tråkigt för mig

Du råkar inte använda cosmos? va flera i min guild som använde det innan och dom hade samma problem.. prova ta bort lite addons om du har

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Re: Re: Looting and rolla

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
Du råkar inte använda cosmos? va flera i min guild som använde det innan och dom hade samma problem.. prova ta bort lite addons om du har

Nä jag använder inte csoms.. men jag har ju flera addons.. Känns som om det blir väldigt jobbigt att spela utom dom Vilket jäkla problem.. Hoppas på att det kanske är nåt speciell addon som gör det.. Men det är ju inte ofta man hittar blåa saker osv så det blir svårt att testa vilken det är..

Hoppas på mer svar Tack

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
vad gör jag med alla shredder operating manuals' som jag hittat, har alla 3 kapitel nu.

undrar jag också

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem

Re: Looting and rolla

Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3ddi3
Hej jag har ett jäkligt jobbigt probelm..

När jag kör i party så kan jag inte rolla på Blå saker eller gröna när dom kommer från en boss.. en ruta som säger så här " Looting this item will bind it to you" Sen kan jag välja Okey eller cancel

Men när jag trycker på Okey så kommer samma ruta upp hela tiden.. Väljer jag cancel så får jag inte va med o rolla..

Har en screen men jag vet inte hur man lägger upp den

Uppskattar all hjälp för som ni säkert förstår är det skit tråkigt för mig

Du har någonting som heter "loot safe" eller liknande, radera skite!

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
vad gör jag med alla shredder operating manuals' som jag hittat, har alla 3 kapitel nu.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikholmgren

undrar jag också

http://www.thottbot.com/index.cgi?q=15757

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Re: Re: Looting and rolla

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
Du har någonting som heter "loot safe" eller liknande, radera skite!

Okej har 2 addons med loot.. Tar bort dom och hoppas på att det fungerar... Men ett jätte tack ska du ha... Jätte snällt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HomeBurneR
Jag skulle vilja veta lite om hur de oskrivna reglerna är i duell samt PvP. Någon som har lite tid att förklara?

T ex. inga potions osv.

Vet inte om några oskrivna regler, men att inte ha några få dricka några drycker låter dumt. Jag brukar duellera för att förebereda mig mot pvp-strid eller testa talentbuilden så att inte använda saker som potions eller bandage låter skumt.

Visa signatur

A few years ago I hated life. Now I understand it was mutual

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Använder man bandage imot en Paladin i Duel så säger dom

Fu"¤ing lamer.. bandage is for noobs.. bla bla bla

Men i PvP funkar det

Gäsp, Paladin bölar om vad som är "noob" när dom spelar den enklaste klassen? Kul

Permalänk
Medlem

inte använda bandag e en duell e nog det löjligaste jag hört. man tränar ju i dueller för att bli bättre och använder man bandge lär mig sig när man ska använda det på ett bra sätt. så att inte få använda bandage i en duell e helt okey för mig, om paladin tycker det inte är okey borde han testa att köra utan sin sköld och heal i en fight engång o bara använda bandage

Permalänk
Medlem

Efter mycket besvär får jag äntligen min epicmount

Visa signatur

Ät Grus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janss0n
inte använda bandag e en duell e nog det löjligaste jag hört. man tränar ju i dueller för att bli bättre och använder man bandge lär mig sig när man ska använda det på ett bra sätt. så att inte få använda bandage i en duell e helt okey för mig, om paladin tycker det inte är okey borde han testa att köra utan sin sköld och heal i en fight engång o bara använda bandage

i PvP om jag får chansen så blindar jag dom 10sec.. då har jag 8sec heavy rune bandage..

i duel gör jag Blind sen väntar 5sec sen går i stealth igen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
i PvP om jag får chansen så blindar jag dom 10sec.. då har jag 8sec heavy rune bandage..

i duel gör jag Blind sen väntar 5sec sen går i stealth igen

Exakt samma här...jag varierar också med att köra 5-6 sek bandage och resten restealth i duel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kega
Kan ju trösta mig med att han inte fick det dödade slaget iaf, jag körde en warstomp -> ghostwolf och sprang iväg och blev dödad av ett par kolkars istället, haha

Fast iom att du dog en PvE död istället för PvP död så fick du 10% durability loss på dina items som du sluppit annars...

Permalänk
Medlem

Försökte döda Azuregos på Draenor för första gången i eftermiddags med 28 pers från guilden. Gick tyvärr mindre lycket men vi lärde oss en hel del.

78% fick vi ner han till ^^

Visa signatur

Deionarra - Level 60 priest @ Draenor

Permalänk
Medlem

Det här med oskrivna regler när man duellerar, vad är det för skitsnack?
Varför skulle man inte få använda bandage eller en hälsodryck?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tombee
Det här med oskrivna regler när man duellerar, vad är det för skitsnack?
Varför skulle man inte få använda bandage eller en hälsodryck?

bandage e väl okej i duel men potion brukar ine vara välkommet iaf inte med dem ja duellerar med

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Medlem

Nu är Mecha inne i Molten Core tillsammans med Gaidin på Ravencrest. Vårt första försök, har tagit ett par mobs och det går fint. Roligt med nya saker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rdj
Nu är Mecha inne i Molten Core tillsammans med Gaidin på Ravencrest. Vårt första försök, har tagit ett par mobs och det går fint. Roligt med nya saker.

Dawn på Zenedar är där inne och springer också, andra försöket för dom.

Jag vill också vara 60 så jag får leka med dom stora pojkarna

Visa signatur
Permalänk
Medlem

The_Fuzz på Bladefist har varit inne idag i Molten Core, vet dock inte hur det gick..

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Det här var ju skoj. Jag blev gankad och kan inte resurrecta. Mitt corpse är inte ens med på kartan?

Visa signatur

Damn! Those alien bastards are gonna pay for ruining my ride.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k0rkad
http://www.thottbot.com/index.cgi?q=15757

Förbannat! jag som hade hoppats på att få leka runt med en

Visa signatur

flamin bag'o shit