Street Racing Syndicate

Permalänk
Medlem

Ett verkligt skitspel, allt verkar ju vara kopierat rakt av NFS UG.

Allt som var roligt och unikt med Street Racing Redline är borta

Visa signatur

Common sense isn't that common.

Permalänk
Medlem

Ett spel som fortfarande är lika kul enligt mig är Street Legal Racing: Redline

Visa signatur

[hp pavilion a220.se]
AMD Athlon XP 2800+, 512 MB DDR, 80 GB hdd, dvd, dvd +R/+RW, ATI Radeon 9200, 128 MB videominne.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobbish
Ett spel som fortfarande är lika kul enligt mig är Street Legal Racing: Redline

Synd att det inte flyter och man redan gjort allt som går att göra i det spelet.

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som inte har något motorljud?

Visa signatur

Blank

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lasseTM
Är det bara jag som inte har något motorljud?

Vad ja fatta de som så kan man väl ställa in olika motorljud?
Du kanske inte har nått ljud alls på?

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Vad ska man göra för att kunna köpa en ny bil, tex EVOVIII??

Permalänk
Inaktiv

Har bara hört dåliga kommentarer på Xtremeimport om detta spelet..

Permalänk
Medlem

Har klarat hela spelet nu på några dagar inget vidare spel bara skön och crusa runt med fullt trimmad RX-7 och köra med ställ, fattar inte hur man låser upp alla bilar bara får inte upp EVO III

EDIT: Du låser upp bilar genom att klara Crew Meets

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem

Det är ju skit samma om det är likt nfsu det är ju ett annat spel man måste klara det och om man redan klarat nfsu så är det ju roligt med något nytt.

Visa signatur

1* MSI GT780DXR | I7-2670QM | Nvidia GTX 570M 1.5GB GDDR5 | 8GB DDR3 | 2x750GB 7200RPM Raid 0 |
2* HP DV6-1240 | T6500 | 4Gb DDR 3 | ATI 4650 1gb | 500GB HDD |

Permalänk
Medlem

Tackar så mycket för svaret LasseTM..

Permalänk
Avstängd

Kommer mycket bilspel med "underground" tema nu verkar det som. NFS UG var bra, NSF UG2 var mer av samma med en viss friget. SRS är NFS UG2 med sämmre grafik (tycker jag) och sen har vi RPM Tuning som enligt PC Gaming World inte kommer till att bli en höjdare. Själv väntar jag på Crash Day (inte "underground" tema, men verkar bli ett ok spel)

Visa signatur

"Hörru, som chef tycker jag det ser illa ut."

Permalänk

Någon som har en trainer till spelet? har hittat en tysk trainer, men den funkade bara till tyska versionen av spelet. Vill helst ha penga-trainer....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Terminator
Någon som har en trainer till spelet? har hittat en tysk trainer, men den funkade bara till tyska versionen av spelet. Vill helst ha penga-trainer....

Sluta fuska, och klara av det på ett ärligt sätt iställlet! Inte så svårt att samla ihop pengar på det spelet, 19000 i "Ante" och 3000 i "Wager"/race

Visa signatur

Man förtjänar inga mål, man gör dom!