Permalänk
Melding Plague

64bits uppgraderar!

<font style="font-size: 10pt"><b>64bits uppgraderar!</b></font> <small class="small">fredag 1 april av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Herman</a></small><br>
Vi fick ett meddelande idag från våra kollegor på Svenska 64bits att de har bytt namn. Vi tycker verkligen det var på tiden att de bytte namn då 64bits hängt med väldigt länge. Förhoppningsvis dyker inte 128 bitars processorer upp på ett tag så de slipper byta namn igen.
<br />
<br />"<I>Nu har vi nått därhän att 64 bit-processorer är något alla kan köpa och utvecklingen har faktiskt gått mycket snabbare än vad jag trodde på den tiden, i vart fall inom detta. Därför är det nu dags för oss att "uppgradera", att åter ta steget och hålla förhoppningen om vad som komma skall. Det är dags att ändra vårt namn till 128bits.se.</I>"
<br />
<br />Se den nya sajten på <a href="http://www.128bits.se/" target="_blank" >www.128bits.se</a>.

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

ja vad roligt aprilskämt!

Visa signatur

[ Adopt, Adapt and Apply ]

Permalänk
Medlem

haha, juste ja, nu kommer alla aprilskämt ja
Gick ju nästan på denna

Permalänk

Aprilskämtet va roligare förra året

Permalänk
Hedersmedlem

Kul att ni förstörde skämtet

Permalänk

haha... satt och kollade om ni inte skulle komma med något... men driva med dem :/

Visa signatur

| ASUS P5W DH Deluxe | Intel C2D E6600 | 4GB Corsair DDR2 6400 | Gainward 7950GX2 1GB | Raptor 74GB (system) + 1.7TB (lagring) |
| Samsung 20" Wide TFT | Hyundai L90D+ | Plextor 708A | Nec 3520A | Logitech MX518 | Enermax 550W |
| Laptop: 2.0GHz | 1GB | 6800go | 17" Wide 1920x1200 | DVD-RW | 4618 3DMark05 | (Dell Ins 9300) Dell 9300-Tråd

Permalänk
Medlem

Röker inte dom killarna på? borde dom inte nergradera till 16bits

Permalänk
Medlem

Men gah, gick på den här. Första aprilskämtet för mig än så länge.

Visa signatur

System :: [AMD 64 3000+] [ASRock 939Dual-VSTA] [2gb Corsair PC3200 DDR] [ATI X1650] [80gb Maxtor PATA+250gb SATA-II HD]
Tillbehör :: [2 X 20" TFT] [Lian-Li PC-70] [TT Big Typhoon] [NEC 3550A@4551A DVDRW] [Epson Stylus DX4850]
Linux är bara gratis om din tid är värdelös

Permalänk
Avstängd

Fast hemsidan funkar ju
Så det är ju lite sanning i skämtet trots allt haha

Permalänk
Medlem

Har ni kollat deras sida eller? Det är ju inte Sweclockers aprilskämt utan deras...

Permalänk

FragZone har satsat hårt på aprilskämt
Spana in deras sida på www.fz.se

Visa signatur

(._.(._.)._.)

Permalänk
Medlem

Haha jag gick nästan på det!

Permalänk
Medlem

Som vanligt vid den här tiden: Misstrust everything

Permalänk
Medlem

haha, gick faktiskt på den, jag går alltid på sånt varje år
(dum som jag är )

det va första för idag..hoppas det kommer fler..som jag förhoppningsvis kan genomskåda

Visa signatur

Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thakrillo
Aprilskämtet va roligare förra året

ja det ägde, detta var inte alls så kul.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LittleFriend
FragZone har satsat hårt på aprilskämt
Spana in deras sida på www.fz.se

Hehe, det där var ju kul

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frink
ja det ägde, detta var inte alls så kul.

Då var det att man skulle skicka in ansökan om varför just "du" skulle få stanna va?, jag skrev ett mail

Permalänk
Medlem

Roligast var ju "ugg".

Visa signatur

Om ni skriver till mig, var god citera

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

haha gick oxå på det
fan vad jobbigt det är med 1april då man är kopiöst lättlurad

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Medlem

haha ganska bra.. faktisk.

Visa signatur

Svarar du på ett inlägg, Citera mig!, tack!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LittleFriend
FragZone har satsat hårt på aprilskämt
Spana in deras sida på www.fz.se

LOL riktigt härligt synd att "050401 08:22 Inget Counter-Strike på Dreamhack - Perixon" var ett april skämt ^^

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

mm bra att jag visste d va april då. gick ju på d först

Visa signatur

Asus P5Q Deluxe, Intel C2Q Q9550 (TRUE/Scythe SFF21F), Corsair Dominator 2x2GB PC8500, Asus Radeon HD4870 512MB
2xSamsung HD501LJ 500GB, 1xWestern Digital VelociRaptor 300GB
Corsair HX620W, Lian-Li PC-A05B (4xNoctua NF-S12-1200), Sound Blaster X-FI Xtrememusic (Sennheiser HD555), BenQ FP241W

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Motley Aprils Fool står det på IDG:p undrar vilket band Motley är taget ifrån:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Åh, jag gick på det faktiskt. Trodde att nya 128-bits skulle vara röd Hehe.

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare

Permalänk

Lite väll mycket aprilskämt idag kanske

Permalänk
Medlem

det bästa är att om man skriver april april i 64bitars forum så ändras det till ugg ugg, varav den roliga kommentardelen till nyheten..

Visa signatur

//JARLEN :: ANTEC 3000B :: ASUS P5B :: Q6600 :: 6GB PC6400 :: GTX560Ti DCII TOP :: 2TB

Permalänk
Medlem

Denna var hehe småskoj. Men förra årets var helt ouststanding. Varför postade ni inte alla brev ni fickin. Skulle vara en riktig rolig läsning

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LittleFriend
FragZone har satsat hårt på aprilskämt
Spana in deras sida på www.fz.se

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Groom84

Hehe, det där var ju kul

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi

LOL riktigt härligt synd att "050401 08:22 Inget Counter-Strike på Dreamhack - Perixon" var ett april skämt ^^

Vilket är det som är skämtet:confused:

(jag vet att jag är lite trög...)

Visa signatur

ASUS P5Q Deluxe | Intel Core2Duo E8500 | 4*2048 Corsair Dominator PC8500 DDR2 | PowerColor Radeon HD4870x2 | 74Gb WD Raptor + 250Gb Maxtor DiamondMax 10| Plextor PX-755A | Seasonic Energy 80+ | Antec P180 | ViewSonic VX2025wm | MX518 | Logitech Elite keyboard
Skribent för Sourcebasen.se