Permalänk
Medlem

Namn till Hemma byggd musmatta?

Jag håller på att bygga en musmatta som är gjord av först ett plexiglas sen en bit kromad stål under. kommer den att funka för en optisk mus?

har du något häftigt namn till den?

Permalänk
Medlem

PleXichrom3

Visa signatur

Reggad sedan: 2001-07-04 <> 01:or for life! | Antec P180 | Intel P4 630 3.0@3166 Mhz | GeForce 8800GTS | 4Gb PC5300 Twinmos DDR2 | MSI 945P-NEO

Permalänk
Medlem

plexpad

Visa signatur

..::Nf7 V2.0 -|- Barton 2500+ @ 2315Mhz 1.8Vcore -|- Geforce4 Ti 4200 -|- corsair twinx 512MB pc3200 2.9Vdimm -|- 47-48 grader @ full-load 39-42 @ idle -|- Vattenkylning: Maze3 -|- Black ice extreme (2x120mm fläktar) -|- dual floppy bay reservoir -|- 2x Hydor Seltz L30 pump -|- tygonslang, ½" allaround::..

Permalänk
Medlem

En musmatta gjord av plexiglas och sedan sen en bit kromad stål under - mustmattan.

Edit:
Eller Klas.

Permalänk
Medlem

Är det så viktigt att ha ett namn?
Kommer det bild sen?

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

:P....har redan gjort en hemmagjord musmatta sen ½år tillbaka......gjord av 1 glasplatta och en vanlig metall musmatta under:D

funkar skiiit bra.....kan lägga upp en bild om nån vill....

vad har du för optisk mus?

Permalänk

lägg gärna upp bild!

Visa signatur

Wiee!

Permalänk
Medlem

oki bild kommer snarty.......mattan e inte så snygg men den är jävligt bra:D

edit: http://img233.exs.cx/my.php?loc=img233&image=picture000010yn....

bilden e tagen med mobilen:p....och det är mörkt i rummet så... jag man ser iaf vad det är hoppas jag:)

Permalänk
Avstängd

döp den till ful. för det är precis vad den är, ful men bra kan den ju heta

Visa signatur

9800PROAIW bytes mot 6600le/gt

Permalänk
Medlem

lol min behöver inte döpas!! det är hans som ska döpas ffs

jo visst är den ful men den äger skiten ur alla 300krs så kallade "super" musmattor som icemat

Permalänk
Medlem

kan inte alla bara förstå att man ska ha en lågis från ikea? slår allt!

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

Allsop tygmatta äger allt. Tror ni mig inte = skaffa en. dom e biiilliga

Permalänk
Medlem

ÄR det en gammal sun matta under?

Då gör inte plexit så väldigt mycket sun mattorna är bra men små.

Visa signatur

DELL 20" 30" 20" PLP | Svorak.a5 | Kinesis Advantage Contoured <3 | Ergodox

Permalänk
Medlem

TORULF;D;D

Permalänk
Medlem

jupp flogiston det är en gammal SUN matta:D

det är riktigt glas faktist:p

mattan är 24x17,5 cm .... räcker gott åt mig som gillar att "lyfta" musen när jag lirar.....

om nån undrar har jag använt en slags tejp som man sätter på och sen drar av så att ett tunt lager starkt klister fastnar där.... sitter som berget

(jag kan blåsa fram min mus på den musmattan....inte tok blåsa utan typ som man blåser ut ett ljus )

Permalänk
Avstängd

billiga möss: kommer inte funka
Dyra möss: kommer att funka!