Hitta din spelande vänner!

Permalänk
Medlem

Hitta din spelande vänner!

Blev tipsad om det här programet av en god klankamrat. Det låter dig se vad och var dina vänner spelar. Fungerar bra och man slipper bli irriterad över att man inte vet vart ens vänner spelar

http://www.xfire.com/xf/modules.php?name=XFire&file=cmspage&b...

Lycka till

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Då måste väll mina kompisar också ha det eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozzit
Då måste väll mina kompisar också ha det eller?

Japp, sen får du lägga till dem som vänner.

Visa signatur

.

Permalänk

Ser rätt smidigt ut. Riktigt cool grej att man kan hoppa in i samma server som polaren spelar på. Synd bara att man inte har så många polare som spelar längre. Dom få som fortförande gör det kör bara cs. Urk.

Edit: Skulle vara tufft däremot att ha en lista på folk från swec som spelar:) På så sätt så skulle fler här på forumet lära känna varandra.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Har inte testat programmet, men det låter rätt likt The All Seeing Eye, och där kan man söka efter ett namn och få upp alla servrar det namnet finns på, i alla möjliga olika spel. Det som är bra då är att kompisen inte behöver ha programmet.

Permalänk
Medlem

Laddade precis hem programmet och testade, funkar fint. Jag och en vän lirar rätt mycket hl2:dm, lägg gärna till mig om ni vill spela. Heter förståss Pluxor, IRL namn = Patrik

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

A64 3200+ Winchester @ 2500 mhz vcore 1.50 | Msi k8n neo2-54g Platinum | Ati Radeon 9800 pro | twinMOS pc3200 1 x 512 ddr 200mhz | 40 gig hdd | OS: winXP Pro | Hiper Type-R 480W 28 amp |

It's all about the game and how you play it

Permalänk
Medlem

vilket spel gäller det :S

Permalänk
Medlem

Buddy-funktionen i ASE är fin annars för där behöver man ju inte lägga till varandra

Visa signatur

hmm