Permalänk
Medlem

1.6 på account

hej jag har precis köpt HL2 och gjorde då ett nytt steam account som jag installerade HL2 och css på men cs 1.6 fanns inte med på listan att hämta till de accountet. eftersom jag redan har installerat 1.6 på datorn borde det ju kunna väljas men icke.
e d nån som vet hur jag kan lösa problemet?
vore najjs

Visa signatur

¯-_Knecke

Permalänk
Avstängd

Counter-strike 1.6 (precis som resten av spelen på steam) är bundet till ett konto, inte till datorn. Byter du konto för HL2 så får du helt enkelt logga in på ditt andra konto.

Visa signatur

c-(`_´Q) - <(^-^)>

-05a och astuff. Lovar.

Permalänk
Avstängd

varför använde du inte ditt 1.6 konto när du installerade hl2?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iori yagami
varför använde du inte ditt 1.6 konto när du installerade hl2?

hehe ja exakt, ska du lira 1.6 får du logga in på ditt gamla konto. Tror de inte gå och lösa det tyvärr

Permalänk
Avstängd

Fast iofs är det jävligt smart, jag hade gjort samma sak iom att när han installerar HL2 så är det ju 50% chans att valve stänger av hans konto, och då är det bye bye 1.6 också

Visa signatur

c-(`_´Q) - <(^-^)>

-05a och astuff. Lovar.

Permalänk
Medlem

lol? det e bara man gå in i gamla konto sen regge upp med hl2 cd key då sen ni har både hl2 och cs 1.6 i listen

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk

& hur gör man det då??

Visa signatur

i spilt some stain remover on my sleeve. How do you get that out?

Permalänk
Medlem

Det kan man inte. Han har redan reggat sin HL2 key på ett annat konto. CD keyn är nu förbrukad.
Shade6:
"Fast iofs är det jävligt smart, jag hade gjort samma sak iom att när han installerar HL2 så är det ju 50% chans att valve stänger av hans konto, och då är det bye bye 1.6 också :P"

Har han inte försökt låsa upp HL2 med en priatnyckel är det 0% chans att det stängs av. Har han försökt låsa upp HL2 med piratnyckel är det 100% chans att det stängs av..det är aldrig 50% chans.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard