fast i half life2 hjääälp

Permalänk
Medlem

fast i half life2 hjääälp

har fått buggyn och dom sänker ner den till marken med en kran och då välter den, hur fan vänder jag tillbaka den på rätt köl? nån som vet?

Visa signatur

Newcastle 3500+ 939 , Epox 9NDA3+, 2*512 mb corsair value, Seagate 200gb, Sapphire X800XL, Asetek waterchill

Permalänk
Medlem

du skaskjuta på den med nåt av gevären kommer inte i håg va de hete

Permalänk

skjut på den med gravity gun eller vänd på den med kranen

Visa signatur

---------------------------

Permalänk
Medlem

skämtar du med mig eller?
du får ju träna och få reda på hur man använder just gravitygunen.... så förstår inte hur du kan missa detta?

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

aaaahh ska testa tackar!

Visa signatur

Newcastle 3500+ 939 , Epox 9NDA3+, 2*512 mb corsair value, Seagate 200gb, Sapphire X800XL, Asetek waterchill

Permalänk

ja lånar tråden eftersom problemet är löst

ja har kommit fram till det stället där jag fått insektsbeten och när jag springer ifrån aliengubben säger han bara fortsätt framåt men han säger inte vad jag ska göra
vet någon hur ja ska göra?

Visa signatur

Min nuvarande väldigt seriösa bf2 klan: www.fr4gma.info.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HypreMann
ja lånar tråden eftersom problemet är löst

ja har kommit fram till det stället där jag fått insektsbeten och när jag springer ifrån aliengubben säger han bara fortsätt framåt men han säger inte vad jag ska göra
vet någon hur ja ska göra?

Fortsätt frammåt? Kommer inte ihåg att det är några konstigheter där.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

det är en större port längre nedåt där en person står och spejar men jag kommer inte igenom porten

Visa signatur

Min nuvarande väldigt seriösa bf2 klan: www.fr4gma.info.se

Permalänk
Medlem

När du har fått baiten ska du öva lite med den. Sen när du har gjort övningarna alien snubben gav till dig så går han fram till en port, gjord utav trästockar den hissar han upp och du kan börja springa.

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.

Permalänk

han säger inte vilka sorts övningar det är det som är problemet

Visa signatur

Min nuvarande väldigt seriösa bf2 klan: www.fr4gma.info.se

Permalänk

Just det. Har för mig att där finns en död combine-soldat som du ska kasta en sån bait-sak på så utomjordingarna hoppar på den och lite sånt.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

ok ska testa det

Visa signatur

Min nuvarande väldigt seriösa bf2 klan: www.fr4gma.info.se

Permalänk
Medlem

Rekommenderar er som jämt fastnar att sätta på subtitles så om ni inte hör vad de gör för instruktioner så ser ni det istället... Oerhört förvånade dock att folk fastnar på de lättaste ställena.

Permalänk

ja kastar fullt med bait grejer på soldaten och nu början han säga follow freeman men han följer inte efter mig

Edit:ja gör inte om det för det va längesedan jag sparade och jag satte på subtitels nu

Edit:Den hade autosavat i närheten och ja körde om med text och då säger han att jag ska plocka upp betet och det gör jag sedan säger han ingenting

Visa signatur

Min nuvarande väldigt seriösa bf2 klan: www.fr4gma.info.se

Permalänk

fastnade oxo där ett tag...
men jag sprang runt & kastade lite sånadär bait saker lite här & där & så sprang jag bort till trä bommarna & helt plötsligt så öppnade han dom.....

tror bara att man ska lära sig att få "myrlejona" att följa efter

Visa signatur

i spilt some stain remover on my sleeve. How do you get that out?