Permalänk
Inaktiv

kass support hos bostream?

någon annan här som har problem med sitt xstream?
mitt slutade fungera i lördags och fungerar fortfarande inte... har ringt och försökt felanmält flera gånger i helgen men orka sitta i telefonen i mer än 30 min då ingen svarar varje gång jag ringer... nästan samma visa när jag ringde för tio minuter sen men då blev svaret att vi kan inte ta emot ditt samtal...
ska det vara så här dåligt?!?

Permalänk
Medlem

Re: kass support hos bostream?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av drac
någon annan här som har problem med sitt xstream?
mitt slutade fungera i lördags och fungerar fortfarande inte... har ringt och försökt felanmält flera gånger i helgen men orka sitta i telefonen i mer än 30 min då ingen svarar varje gång jag ringer... nästan samma visa när jag ringde för tio minuter sen men då blev svaret att vi kan inte ta emot ditt samtal...
ska det vara så här dåligt?!?

Låter verkligen kasst, det ingår juh telesupport i abbonemanget. Vilka öppettider har dom?
Du borde ta det vidare.

Visa signatur

Asus M2N-E NF570 Ultra S-AM2, AMD ATHLON 64 X2 5000+ SOCKET AM2, Asus Geforce 8800GTS 320MB, CORSAIR 2GB DDR2 PC6400 XMS2 XTREME, Hiper M HPU-4M580 580W, 19" LG Flatron L1952TQ

Permalänk
Medlem

Om du sätter dig och läser ditt avtal kan jag nästan garantera att det inte finns nån "maxtid" för när ett problem ska vara löst... Är detta dessutom ett lokalt litet problem kommer det antagligen inte ha nån vidare prioritet heller... Att ha telefon support helgtid är också en ganska stor lyx... Och det lär ju knappast vara bemannat för att klara av nån direkt felfrekvens... Det skulle kosta ALLDELES för mycket... så om du ska kunna ringa ett företag en lördagskväll får man räkna med lite väntetid!

Vi är alldeles för bortskämda!!!

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Discharged
Om du sätter dig och läser ditt avtal kan jag nästan garantera att det inte finns nån "maxtid" för när ett problem ska vara löst... Är detta dessutom ett lokalt litet problem kommer det antagligen inte ha nån vidare prioritet heller... Att ha telefon support helgtid är också en ganska stor lyx... Och det lär ju knappast vara bemannat för att klara av nån direkt felfrekvens... Det skulle kosta ALLDELES för mycket... så om du ska kunna ringa ett företag en lördagskväll får man räkna med lite väntetid!

Vi är alldeles för bortskämda!!!

Jo visst får man vara beredd på att vänta, men inte få ett meddelande om att dom ej kan hantera hans ärende ... !!!

Edit: han hade väl även försökt ringa idag ? Måndag morgon...

Visa signatur

Asus M2N-E NF570 Ultra S-AM2, AMD ATHLON 64 X2 5000+ SOCKET AM2, Asus Geforce 8800GTS 320MB, CORSAIR 2GB DDR2 PC6400 XMS2 XTREME, Hiper M HPU-4M580 580W, 19" LG Flatron L1952TQ

Permalänk

jag ringde supporten på bostream idag
fick vänta 10-12 min sen inga problem

har aldrig haft problem med supporten direkt på bostream

Visa signatur

*im back from out of space to bash your sorry asses *

Permalänk
Medlem

Nu vet jag inte exakt hur det är hos dig men mig veterligen skulle de uppgradera alla Xstream tjänster till Xstream+. Jag har själv Xstream och har fått det nya modemet av Bostream så nu väntar jag bara på att internet ska gå ner så jag kan koppla in det nya modemet och då ha Xstream+. Du har inte fått nått nytt modem av bostream eller så? Om du fått det så kanske du borde att testa att koppla i det för att se om du fått Xstream+.

Permalänk
Inaktiv

Fick svar nu efter att ha ringt i tre dagar... tydligen hade något gått sönder på stationen och reservdelar skulle komma tidigast i morron. Så det löste väl sig till slut ändå kan man ju hoppas

Angående xstream+ så har jag inte fått något nytt modem än. Får hoppas det kommer ett snart då