Permalänk

Ang. hl2

Vad är det för grafikmotor, ser ju för fan likadant ut som half life 1, eller kanske jag som har ett kast gf kort ( gefore 4200 )

Sedan fan vad mycket laddningstid...

Men storyn verkar bra iaf..

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk

Du har kasst grafikkort. Men jag kan väl inte påstå att jag är så jävla imponerad av grafiken.

Laddningstiderna är lite sega, men det får man ta..

Permalänk
Permalänk
Medlem

Kul sak bara..

På bilden för nya HL2 så har de klippt bort bakgrunde, bara så att man inte skall se att texturerna där är så grymmt fula!

Fast vad skall man säga.. gubbarna är skitfina... Alex/alyx/whatever är grymmt läcker :PP

Permalänk

på min dator ser det ut som en blanding mellan dem två...

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Om HL2 ser ut som HL1 så har du ju garanterat nåt gammal skräp till grafikkort, eller skräp i ögonen

Permalänk
Medlem

Vad har du för dator egentligen?

Ser det likadant ut?

HL2 är ju hur snyggt och fint som helst.

Grafikmotorn är väl Source..

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk

Har en amd 1800xp 256 mb ram ,gefore 4200ti, inte likdant men fan inte så mycket bättre...

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Det är mycket bättre

Tanka nån HL2 video så ska du få se på fin grafik.

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Avstängd

enda fula med hl2 är en del texturer och elden.

Permalänk
Medlem

Inte för att vara "sån" men hur kan du ens jämföra grafiken mellan HL och HL2 ? där är en ENORM skillnad. Och jag sitter med ett Geforce 440 MX

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk

Jag håller med om att det är enorm skillnad, för det är det verkligen. Ja, grafikmotorn heter Source.