Permalänk
Medlem

Klickljud på Ipod 4g

Alltså hur jag en vrider o vänder på min iPod får jag inte bort det där förbannade klickljudet som terroriserar en när man touchar hjulet.

Visst, tänker ni vise män nu, e ju bara att gå in under inställningar o stänga av det och ja, det kan jag göra. Problemet är bara att när jag kopplar in musikmiraklet i datorn igen så kommer ljudet tillbaka. Så på morgonen innan skolan är det alltid dags (Börjar gå på daglig rutin nu, tillsammans med tandborstningen) att gå in under inställningarna och stänga av ljudet.

Nån som har samma problem... kanske t om en lösning?

Kan tilläggas att jag kör senaste firmware och att jag ansluter till datorn via USB2. I windows då mao.

Johan

Visa signatur

We are stuck with technology when what we really want is just stuff that works.
blog - flickr - del.icio.us - last.fm

Permalänk
Medlem

Samma problem, min får dock bara tillbaka sitt klickljud efter att jag laddat ur batteriet.

Visa signatur

MacBook 2.0 C2D, Samsung 226bw and I love it.

Permalänk
Medlem

Tycker det är konstigt, då den inte tappar några andra inställningar än just den här. Måttligt irriterande. Att de inte fixat det i firmware heller tycker jag är konstigt. Menmen, skönt att höra att man inte är ensam om problemet.

Visa signatur

We are stuck with technology when what we really want is just stuff that works.
blog - flickr - del.icio.us - last.fm

Permalänk

Ring Apple.

Visa signatur

Bajsmacka

Permalänk
Medlem

Har hört många som har samma problem, har även diskuterats på ipodlounge.com

Visa signatur

MacBook 2.0 C2D, Samsung 226bw and I love it.

Permalänk

Det är ju väldigt enkelt att lösa, köp en ipod som fungerar. Med andra ord en ipod 3g.

Permalänk
Medlem

Gå bara in på Instälningar och ändra...

Närå.. Jag ska inte vara dryg. Det är bara så det är på 4G. Skicka lite mejl till Apple och hoppas att dom tycker ditt I-lands problem är värt mödan att ändra..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P37uR
Gå bara in på Instälningar och ändra...

Närå.. Jag ska inte vara dryg. Det är bara så det är på 4G. Skicka lite mejl till Apple och hoppas att dom tycker ditt I-lands problem är värt mödan att ändra..

Haha, ska jag göra Tack för snabba svar, ringer o tjötar lite på det allsmäktiga äpplet imorgon tror jag

Visa signatur

We are stuck with technology when what we really want is just stuff that works.
blog - flickr - del.icio.us - last.fm

Permalänk
Medlem

Vore roligt att få reda på vad de säger om det på Apple. Posta resultatet här är du snäll.

Visa signatur

MacBook 2.0 C2D, Samsung 226bw and I love it.