Permalänk
Medlem

Hörlurar. Koss ur 18 lr 40 ?

Hej, ja funderar på köpa ett par hörlurar. Koss ur 18 eller koss ur 40. Ja vill ha ett par som ser bra ut. Är ofta på lan o spelar. Lyssnar lite på musik. Jag vill ha ett par under 500. Vilka ska jag satsa på?

Visa signatur

athlon64 3000+ / MSI K8t neo-fsr / 2*512 mb corsair value s. / sapphire 9800pro 128mb / 120+160gb / antec sonata /

Permalänk
Medlem

jag tycker att ur40 är storosköna. ligger som lappar på örona och är fula. iofs har jag inte provat på 18 men jag skulle nog satsa på dem

Permalänk
Medlem

Nån annan som har åsikter om Ur-40 ? Jag ska köpa dom på onsdag.. Är det mkt bas i dom?

Permalänk
Medlem

Jag använder ett par UR40 och har även använt UR18, min åsikt är att UR40 är den bättre av de två.

Sitter skönt på huvudet och örona har god plats, iallafall på mig.
Bra ljud för det priset och ett ganska okej utseende.

Mitt råd, köp UR40

Visa signatur

Fyra ord före katastrofen: "Lugnt, vi har backuper".

Permalänk
Medlem

Då gör jag det; Som planerat

Permalänk

Är UR40 de bästa spel-lurarna i den prisklassen eller finns det några bättre alternativ?

Visa signatur

Bloggare på Reseblogg / Travelblog

Permalänk

har ett par ur40.. dom är grymt goa och bra ljud..
Kanske känns lite ostabila när man har dem i handen och att de ska gå sönder, men mina har hållt bra.
Koss ska vara kvalité trotsallt..

Permalänk
Medlem

Philips HP890, 599:- på onoff.

Permalänk
Medlem

HP890 är ju sjukt stora, så gillar man inte stora lurar skippa dom

Visa signatur

Fyra ord före katastrofen: "Lugnt, vi har backuper".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av brize
HP890 är ju sjukt stora, så gillar man inte stora lurar skippa dom

Trodde han ville ha en större lur.. Men vill man ha små och smidiga som har även bra ljud skulle jag då häldre köpa Koss KSC-35.. Har inte hört dem själv men ska vara riktigt bra lurar.

Permalänk
Medlem

Jag har köpt lurarna och haft dom i några dagar nu.. Är mkt nöjd med dom. Sitter prima och det är bra ljud också.

Permalänk
Medlem

min brossa har philips HP890. de är sjukt sköna!!

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Medlem

FInns en recensoin på UR40 hos Nordichardware.se

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk
Avstängd

Jag har UR40 och de krossar verkligen.

Visa signatur

Idiot!

Permalänk
Medlem

Har ett par Ur-40, tycker dom är helt ok för det priset. Sitter hyffsat skönt, har rätt bra ljud och är lättdrevna. Självklart är de svåra att jämföra med t ex Philips Hp910 men då är man ju i en annan prisklass med.

Visa signatur

"Smoke it damnit! Puff Puff! Go go go!"
"He is the mungo to my snake. Or is it the snake to my mongu? Anyway, it is bad."

Permalänk
Medlem

Hur är det med hållbarheten på koss ur40 ?
jag har en tendens att få hörlurar att gå sönder så jag behöver ett par som håller

Permalänk
Medlem

Kan rekommendera Koss R100
Har dem och har även testat UR40 och mina är mycket bättre. Gick på runt 400 har jag för mig.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Permalänk

Philips HP890 är riktigt neijs!

Visa signatur

Hej!

Permalänk
Medlem

jag har ett par ur 18 och jag är inte fullt så nöjd med dom! jag hade med tagit ur 40!

Permalänk
Medlem

Det är väldigt bra ljud i UR-40 för det priset, men jag kan dock inte sitta med dem längre stunder.

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-