Firefox - inte alls så bra juh?!

Permalänk
Medlem

Firefox - inte alls så bra juh?!

Okej, jag tröttnade på att IE strulade, men vad gör inte FireFox som alla säger "Är mycket bättre" ???

Tex går länkarna här inte att öppna på ett normalt sätt:
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=31985...

När man trycker "Bakåt" på vissa sajter händer ingenting, och jag har ändå bara använt programmet i 2 dagar....

Tips? Eller e de bara så kasst som de e?

Permalänk

De länkarna på den sidan öppnas korrekt i mitt Firefox och jag har aldrig haft en krånglande bakåt-knapp.

Visa signatur

Ubuntu/Fedora-troll, Mono-kodare,
Ogg Vorbis/Theora-fetischist samt FSF-förespråkare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FunkFarfar
De länkarna på den sidan öppnas korrekt i mitt Firefox och jag har aldrig haft en krånglande bakåt-knapp.

"The document contains no data" står det om man klickar på länkarna.

Det är på forum och liknande som det strular. Där typ script styr...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ear
"The document contains no data" står det om man klickar på länkarna.

Det är på forum och liknande som det strular. Där typ script styr...

Fungerar utmärkt här.

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xaanin
Fungerar utmärkt här.

Same here.

Visa signatur

❤️ Aruba, EdgeRouter, HPE, macOS & Armbian

Permalänk
Medlem

Du borde kanske installera om eller ta bort några extensions du installerat? För mig fungerar det också alldeles perfekt!

Permalänk
Medlem

Funkat fint här.

Visa signatur

"Yttrandefriheten bör begränsas för dem som dolt eller öppet förespråkar narkotika." - Widar Andersson (s), Källa: Hassela agitation -96
"Övertygelser är ett större hot mot sanningen än lögnen." - Friedrich Nitzche

Permalänk

Mitt firefox var märkligt, det va så att den inte visade sidor som hade scriptfel. Dock så tror jag inte sweclockers har scriptfel. Men sedan funkade det.
Den sida som du skrev funkar dock helt perfekt.

Permalänk
Medlem

Funkar fint här, har aldrig heller haft bekymmer med strulande bakåtknapp.

Permalänk
Medlem

Funkar utmärkt här, har inga problem med firefox.

Permalänk
Medlem

Hurvida det fungerar utmärkt för er spelar mindre roll, men okej, tack alla däremot som gav tips!

Vilken version har ni?

FIREFOX.
the browser, reloaded.
version 0.9.3

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7) Gecko/20040803 Firefox/0.9.3

Bakåtknappen strular inte på "vanliga" sajter, bara där det används script. Typ ett forum där du loggar in eller så, ska testa hotmail o se hur de går oxå.

Sidan på SweClockers som jag länkade till funkar ju, men länkarna i den funkar inte.

Permalänk
Medlem

Jo? Det gör de? Lena Handén, Clark Kent osv. Inga problem alls. Det kan itne vara så att du installerat 0.9.3 över en gammal version(<0.8)?

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem

Nej jag hade IE förut, nu har jag firefox.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ear
Hurvida det fungerar utmärkt för er spelar mindre roll

Spelar väl visst roll, funkar det för oss så betyder det att något hos dig har orsakat felet och inte programmet. Steg ett i felsökningen.

Jag använder också 0.9.3 dvs senaste.

Visa signatur

"Yttrandefriheten bör begränsas för dem som dolt eller öppet förespråkar narkotika." - Widar Andersson (s), Källa: Hassela agitation -96
"Övertygelser är ett större hot mot sanningen än lögnen." - Friedrich Nitzche

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*