Permalänk
Medlem

Doom 3 - Recension

Yep, för de som är intresserade:

http://www.telefragged.com/reviews/doom3/

/ Ha det gott

Permalänk
Medlem

Danke.

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Medlem

vad ska man med en recension till

Permalänk
Medlem

PCGamer har en recesion på 8 sidor, och är asbra skriven

Permalänk
Medlem

förresten så får man väl inte skriva länkar till recensioner när spelet inte ens har kommit ut än =/
telefragged och pcgamer har typ leechat den från nånstans.

Permalänk
Medlem

PC Gamers recension i .jpg format:

http://www.users.qwest.net/~amerrill/

Permalänk
SpelClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joioi50
förresten så får man väl inte skriva länkar till recensioner när spelet inte ens har kommit ut än =/
telefragged och pcgamer har typ leechat den från nånstans.

varför inte?
Dom som gjort doom3 har nog skickat ett exemplar till en spel tidning för att dom ska recensera det så almenheten vet om spelet är bra eller dåligt.

Visa signatur

Admin på Geeks Gaming

Permalänk
Medlem

Håller lite halvt med om det som han från telefragged skriver..

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk
Avstängd

jag har spelat d3 i ca 3 timmar nu och har nästan redan tröttnat, hoppas mp är bättre. fast med dom banorna som kom med har jag svårt att tro det...

Visa signatur

p4 3.0 ghz 800 mhz fsb | 2048 mb dual 400 mhz ddr | ati radeon 9800 pro 128 mb | 21" trinitron | wd 200 gb | creative audigy 2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av psyke
jag har spelat d3 i ca 3 timmar nu och har nästan redan tröttnat, hoppas mp är bättre. fast med dom banorna som kom med har jag svårt att tro det...

demot?

Visa signatur

1. x570-f, 3800x, 16gb, 520hx, gtx1060, 27" 144hz
2. z77-itx, 3570k, 8gb, HD7870
3. Chaintech M-atx, Pentium 733mhz, 640mb, Ati Rage II 8mb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av psyke
jag har spelat d3 i ca 3 timmar nu och har nästan redan tröttnat, hoppas mp är bättre. fast med dom banorna som kom med har jag svårt att tro det...

Håll klaffen nu va?!!! Jävla amatör...!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av broderick
demot?

ej laglig version i väntan på bättre tider

Visa signatur

p4 3.0 ghz 800 mhz fsb | 2048 mb dual 400 mhz ddr | ati radeon 9800 pro 128 mb | 21" trinitron | wd 200 gb | creative audigy 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av psyke
ej laglig version i väntan på bättre tider

Rätt onödigt att snacka om det här på forumet dock... Det finns vissa regler och restriktioner va, det är inte mer med det...

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av psyke
ej laglig version i väntan på bättre tider

Kanske skulle ta och läsa Doom3 viktigt tråden av Kennel.

Permalänk
Medlem

Tröttna på tre timmar, hrm. Själv får jag väl orgasm när Cyberdeamon kommer, sitta och stirra på den i 5 timmar innan jag går vidare

Visa signatur

Perl - Made by Idiots, Java - Made for Idiots, C++ - Envied by Idiots

Permalänk
Medlem

Vissa människor har verkligen svårt att fatta... så är det bara..

Visa signatur

Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K, 8 GB Corsair Vengance, ASUS 6870

Permalänk
Medlem

Lägg ner nu. Här postar vi recensioner !

Permalänk

Banna gärna warezsnackarn.

Visa signatur

Asus P5Q / C2D 3.0 GHZ / Corsair 4GB DDR2 / Asus 5850 1GB / ~4 TB HD

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timp_da_gimp
Banna gärna warezsnackarn.

banna hycklaren

Visa signatur

Det krävs en bra musiker för att spela metal.. för att spela hiphop krävs bara en dålig uppväxt....
p4 2ghz 640mb sd 9800pro
http:// <- tryck där!

Permalänk
Medlem

Moderatorer: Lås inte den här tråden, den har ett syfte. Lås användarna som bryter mot reglerna istället.

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Medlem

"vissa har svårt att fatta"

vore det inte enklare ifall folk sket i att svara på inlägg som indikerar på att personen i fråga spelar nerladdad version?

jaja recensionerna var iaf intressanta men en 8 sidors recension känns inte fullt nödvändigt

Permalänk

Har det kommit någon recension från PCG UK än?
Det är dom man kan jämföra dom gamla betygen med då svenska pcg översatte bara UK versionens recensioner av Q2 och HL.

Kan även passa på att fråga vad farcry fick i pcg uk som referens.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Bara för att man spelar ett spel som ännu inte är ute i handeln betyder väl inte det att man använder en piratkopia? Har det ens någon relevans OM det är en piratkopia? Det är ju spelet som diskuteras.

Jag har flera gånger tjatat mig till att köpa spel som ännu inte var släppta "officiellt". Fick tag på Far Cry orginal nästan en vecka före officiellt releasedatum i Sverige.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pyradon
Vissa människor har verkligen svårt att fatta... så är det bara..

Jag tror dom fattar. Vad dom inte fattar är att dom inte är koola eller nåt.

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Glömsk

Låst.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Glömsk

psyke (perm)bannad. Låter väl kul. Nu får han aldrig mera komma tillbaka till forumet.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.