Permalänk
Medlem

6230 bilder :)

Köpte en Nokia 6230 igår..

Rätt trevlig mobil! Blir rätt så bra bilder också

Lite roligt också att man kan ha mp3 låtar som ringsignal.
Spelade in Bra eller anus låten från High Chaparall och har som ringsignal! Får lite underliga blickar när det ringer

Edit: Nu har jag varit ute lite på stan och knäppt lite ute bilder

och lite fler bilder..

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Hej, jo blev ju rätt bra bilder..jag läste nån recension av kameran igår..och deras bilder va rent ut sakt värdelösa.
Taskiga färger och suddiga kanter.. så då hade jag bestämt mig för lgs nya telefone med 1,3mpixel kamera som kommer snart. (dock ska man inte välja telefon efter kameran..med tanke på att nästan alla telefonkamror suger
)

men iaf..lgs nya eller k700 står på listan..nu även nokia 6230

Tack för bildern så man får en bättre hum om saker och ting

mvh Tommy

Btw du kan gärna berätta lite mer om telefonen..tex om menyerna..dom såg rätt fula ut på den recensionen jag läste med..

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Medlem

Jag har ju vant mig vid SE:s menyer nu så det är lite krångligt att hitta allt men annars tycker jag det inte är nått fel på menyerna. Och mp3 är ju alltid trevligt att ha i mobilen så man slipper ha en mp3 spelare också.. Dock får man ju inte plats med så mycket på minneskorten man kan köpa till. över 64 säger ju nokia att då börjar telefonen bli seg. och på 64mb får man inte många låtar.. Men det finns ju även radio. och det är guld värt Jag är HELT nöjd med mitt byte från T610 till 6230.. Nu är bara problemet med att jag måste få över mina kontakter osv från gamla mobilen till nya.. verkar inte funka nå bra att synca med varandra.. får se till att fixa igång så jag kan föra över till datorn..

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Du kan ha 128 MB's-kort utan problem i 6230!

Visa signatur

Stationär: Asrock Dual VSTA | AMD Opteron 170 | Sapphire X800XT | 2*1024 MB Corsair XMS | 1*Raptor 74 Gb | 2*Seagate 250 Gb | 1*Seagate 500 Gb | NEC 3540 | Logitech MX1000 | Icemat Black Second Edition |
Laptop: IBM 600X
Telefon: W880

Permalänk
Medlem

Re: 6230 bilder :)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ

Lite roligt också att man kan ha mp3 låtar som ringsignal.
Spelade in Bra eller anus låten från High Chaparall och har som ringsignal! Får lite underliga blickar när det ringer

fan jag vill åxå ha en sån man kan ha mp3-ringsignaler.. det är det jag alltid gått å väntat på typ

Visa signatur

flest prylar när man dör vinner!

Permalänk
Medlem

Ska nog spela in något roligt i stil med att polarn som ringer får snacka lite och när dom ringer ska jag ha det som ringsignal

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Avstängd

timppa: ja, men det går segare då...
blir mer utrymme, och då klarar inte mobilen att ladda och så lika fort...
en nackdel med flashkort. (eller... egentligen är det då aparaternas fel) .
8-64 är klart snabbast, vid 128 så går den något segare. dock inte jättesegt. vid 256 så ska det bli riktigt segt har jag hört... iaf med digitalcameror .
men 64 mb räcker ju, man får dock byta kort en gång i halvtimmen...
men det går väll rätt så fort, så det är väll inga problem...
eller så kör man bara med ett mp3-kort på kanske 256 mb, som man andvänder endast när man spelar upp mp3 . (d.v.s då gör det inget att telefonen blir lite seg, tar bara några extra sek att starta upp en ny låt) .

Visa signatur

P4 1,7 ghz - 512sdram - geforce 3 ti 500 - 17 tum - 60
*bort* Referallänkar ej tillåtna! /Najk

Permalänk
Medlem

Du kan int ta bilder på lite ute miljöer där det är mycket färger och sånt, eller kanske på stan.
Får se om det kommer att hålla mottet, innan jag köper en.

Permalänk
Medlem

Kan gå ut och knäppa lite bilder under dan.. så kan jag lägga upp dom senare ikväll.. //SunQ som skriver via w00xers användare

Visa signatur

Jape

Permalänk
Medlem

Nu har jag uppdaterat och fixxat lite bilder utomhus..

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Mycket bra bilder!

Visa signatur

Jocke är bäst, ingen protest

Permalänk
Medlem

Mycket bra bilder, skulle vara kul att jämföra med bilder från en 616, har visserligen en själv, men hittar tyvärr inte kablen för att föra över till datorn =/

Visa signatur

"Yttrandefriheten bör begränsas för dem som dolt eller öppet förespråkar narkotika." - Widar Andersson (s), Källa: Hassela agitation -96
"Övertygelser är ett större hot mot sanningen än lögnen." - Friedrich Nitzche

Permalänk
Medlem

Kan nån lägga upp nån bild från en 616? Så får jag se skillnaden.. funderar på att gå över till 3

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Jävligt bra bilder faktiskt. Skulle aldrig kunna tänka mig en 6230 dock, 128x128 pixlars skärm...nej tack.

SunQ:

Men tänk på att nya e616V (som redan kommit) har 640x480-kamera och inte bara 352x288.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

Erty: har du gamla modellen eller?

Och 128x128 pixlars skärm trodde jag också skulle avskräcka men den duger riktigt bra

Bra bilder!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Tog en bild i trädgården med e616v i vga-läge.

resultatet:

Slutsats: inte den bästa kameran, dock duglig, förhållandena var heller inte dem bästa då det var ganska mörkt utomhus.

Visa signatur

"Yttrandefriheten bör begränsas för dem som dolt eller öppet förespråkar narkotika." - Widar Andersson (s), Källa: Hassela agitation -96
"Övertygelser är ett större hot mot sanningen än lögnen." - Friedrich Nitzche

Permalänk
Medlem

SunQ jag har gamla ja men den fungerar skitdåligt så jag hoppas kunna byta den mot en ny

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

Hm, *beställer en 6230* tack SunQ för de underbara bilderna... (ej fikus) men ni fattar vad ja menar... förhoppningsvis.