Permalänk
Medlem

Typing of the dead

Är det någon här som spelat Typing of the Dead? Det äger att träna skrivningen på. Synd dock att spelet inte kan registrera vissa tecken om du har svenskt tangentbord.

Jag har lärt mig skriva bra mycket bättre med det.

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.

Permalänk

Crimsonland, inte särskillt bra dock.

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KentRoyal
Crimsonland, inte särskillt bra dock.

Vad har det med saken att göra?

Typing of the dead verkar grymt skoj.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreasdr
Vad har det med saken att göra?

Typing of the dead verkar grymt skoj.

Inte bara det, det är beroendeframkallande också.

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.

Permalänk
Medlem

Länk till nerladdning?

Permalänk
Avstängd

Behöver öva lite, länka gärna!

Visa signatur

Din slickepinne i sandlådan!

Permalänk

Det är väl ingen större träning egentligen. Men visst är det kul. Man däremot att skriva engelska ord snabbare. Jämför man hur snabbt man skriver på engelska mot svenska så är det ofta en viss skillnad.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Typing of the Dead är ett spel man köper. Det är en remake av House of the Dead. Vad jag vet så skall man inte länka till nedladdningssidor. Aja, om någon är desperat så finns det alltid MSN.

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.