Permalänk
Medlem

Driver 3

Såg att det fanns idag... har inte hört något alls om det innan, någon som vet om det finns något demo eller någon som testat det?
Fast det kanske inte ens är släppt än?

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Avstängd

2:a kvartalet 2004 till Xbox satans, nu har dom även övergivit PS2... nu blir jag ledsen och måste fälla en tår

http://www.webhallen.com/prod.php?id=21202

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Kommer det inte till PC då?

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk

Jo det ska det väl göra. Var inte så länge sedan jag såg några nyheter om det sist.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

De kommer till PC med, läste det i den nya pcgamer tidningen som kom idag...

Permalänk
Medlem

Hoppas det kommer till PC oxå. Ettan var ju ett underbart spel

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)

Permalänk

Spelet ser ju ganksa så bra ut....

Permalänk
Medlem

Tycker det ser ganska fult och kantigt ut

Visa signatur

Det är bättre att köra huvudet i väggen, än att inte använda det alls!
"Tja jag undrar vad som kom först Half-Life eller Counter-Strike betan? vill gärna ha säkra källor"- Darker.

Permalänk

Tyckte båda ettan och tvåan va sten hårda men tvåan var ju för djälva svår!?

Permalänk

Finns Driver 2 till PC???

Visa signatur

AMD64 4000+, Geforce 6800, 1024 Ram, HP 19" TFT 16ms, 660 Gb HDD

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Meganeoman
Finns Driver 2 till PC???

nope, bara till PS2... men du missar inget... skit svårt att klara av jakten efter en nisse.. han kör in i en industri område och allt f*ckar sig

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

första driver var ju helt underbart! driver 2 var väl också okej men inte i samma klass som ettan.. hoppas vi får se en lyckad 3:a, det har ju varit under utveckling ett bra tag nu...

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk

driver 2 finns inte till ps2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rDanielson
driver 2 finns inte till ps2

nope till psxone om man säger så. ja hade driver 2 till psx odh ja gillade det mer än 1an, när det var en liten gta kännsla att gå ur bilarna mm.

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |