Permalänk
Medlem

vad ska man med alla amuletter man hittar, e de bara att slänga lr gör de nå bra?

Visa signatur

Cpu: Athlon64 winchester 3000+ @ 2340Mhz | MB: MSI K8N Neo2-54G | Ram: Ballistix 2x512 520Mhz| HD: Barracuda IV 40GB, Maxtor DaimondMax 160GB, WD Caviar 250GB | Gpu: Geforce6800 LE @ 16/6 430/883 | Os: winXP SP2 |

Permalänk
Medlem

Är det som finns gratis nu en Beta lr!?! o hur länge dröjer de isåfall innan rediga som man måste betala för kommer ut ?!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarKn00b
Är det som finns gratis nu en Beta lr!?! o hur länge dröjer de isåfall innan rediga som man måste betala för kommer ut ?!

Keranska lär de snart börja ta betalt på men Amerikanska/Engelska Betan har ej börjat än

Visa signatur

Cpu: Athlon64 winchester 3000+ @ 2340Mhz | MB: MSI K8N Neo2-54G | Ram: Ballistix 2x512 520Mhz| HD: Barracuda IV 40GB, Maxtor DaimondMax 160GB, WD Caviar 250GB | Gpu: Geforce6800 LE @ 16/6 430/883 | Os: winXP SP2 |

Permalänk
Medlem

Håller på att tanka det nu, får se om det kan hjälpa till i väntan på wow.

Visa signatur

What goes around, comes around.

Permalänk
Medlem

det hjälper mig... um fan vad jag hatar spindlarna!! jag vill bli klar med min quest men spindlarna jagar mig så jag måste springa satan ta mig...

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

vet nån en bra karta man kan titta på med vägar inritade o allt?

Visa signatur

Cpu: Athlon64 winchester 3000+ @ 2340Mhz | MB: MSI K8N Neo2-54G | Ram: Ballistix 2x512 520Mhz| HD: Barracuda IV 40GB, Maxtor DaimondMax 160GB, WD Caviar 250GB | Gpu: Geforce6800 LE @ 16/6 430/883 | Os: winXP SP2 |

Permalänk
Medlem

fans en på www.lineage2compendium.com innan men sidan verkar vara nere helt och där var åsså massa quests så nu har jag inte så mycket att göra kan inte hitta fler sidor där questsen r översatta till eng.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

finns inte att få tag på bra karter nån annanstans?
HUr kommer man till human börjar stan från orc/dark elf börjar stan?
Om det nu kan förklaras lätt.

Visa signatur

Cpu: Athlon64 winchester 3000+ @ 2340Mhz | MB: MSI K8N Neo2-54G | Ram: Ballistix 2x512 520Mhz| HD: Barracuda IV 40GB, Maxtor DaimondMax 160GB, WD Caviar 250GB | Gpu: Geforce6800 LE @ 16/6 430/883 | Os: winXP SP2 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BaDLiFE
finns inte att få tag på bra karter nån annanstans?
HUr kommer man till human börjar stan från orc/dark elf börjar stan?
Om det nu kan förklaras lätt.

Världskartor brukar gå att köpa i de flesta städerna, bara leta runt lite.

Om du är i orcstan kan du ta gatekeepern till Gludin och sen båten till människoön (vet inte om man kan ta gatekeepern direkt till ön men det kanske går )

Från darkelfstaden kan du springa till Gludin och sen ta båten :). (Gludin är en stad som ligger vid havet åt väster). Den springturen lär ta 10-20 min :).

Permalänk
Medlem

Hur får man till så man kan slå med blått sken på vapnet som verkar ta en jävla skada, vilken skill/svärd/lvl krävs?

Visa signatur

Cpu: Athlon64 winchester 3000+ @ 2340Mhz | MB: MSI K8N Neo2-54G | Ram: Ballistix 2x512 520Mhz| HD: Barracuda IV 40GB, Maxtor DaimondMax 160GB, WD Caviar 250GB | Gpu: Geforce6800 LE @ 16/6 430/883 | Os: winXP SP2 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BaDLiFE
Hur får man till så man kan slå med blått sken på vapnet som verkar ta en jävla skada, vilken skill/svärd/lvl krävs?

Du måste ha ett svärd som kan använda soulshots :). (står tex Soulshots: 2x eller nått sånt ). Sen är det bara köpa soulshots i stan och slänga ut på en F-knapp :).

Permalänk
Medlem

hur mycket gör det i skada då?

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

vet inte exakt. kanske dubbla

Permalänk
Medlem

Jag är lite smått nyfiken på vad Sveriges lagar säger om stjälandet av en Koreansk Identitet.

Då den enda versionen av lineage 2 är en koreansk beta , enbart ämnad för koreaner. För att kunna spela man måste använda sig av ett genererat korean social security number (kssn). Även fast ni inte vet vems personnummer ni har så , snor man fortfarande en persons identitet.

På olika sidor har jag läst om detta och i USA ger ett sådant brott upp till 10 års fängelse i vissa stater efter ett relativt nytt lagförslag.

Visa signatur

the meaning of life is 42

Permalänk
Medlem

har du addresser jag vill läsa mer om detta.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur det ligger till med det här spelet nu?

När det kommer ut eller mo det finns någon spelbar beta ute?!

Visa signatur

MacBook 13,3"

Permalänk
Livstids semester
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi

har du addresser jag vill läsa mer om detta.

Säg inte att du är så pass trög att du kan omöjligen inse att det är ett lagbrott att stjäla ett socialt ID nummer?

Visa signatur

Forum mentality is alot like sex, everybody wants to be on top!

Permalänk
Medlem

um det är klart jag förstår det men, jag tänkte läsa mer om vad som kan häna enligt svensk lagstiftning. har inte den stora boken hemma

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1