ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC

Permalänk
Medlem

ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC

Säljer ett riktigt fint exempel av denna best, köptes för några månader sedan som tänkt grafikkort till sekundär dator/gäst pc, hade även kortet en kortare stund i min main dator i väntan på 4070ti super, blev riktigt överraskad över hur väl kortet presterade i 4K.

Kortet har plockats isär och rengjorts helt med isopropanol och samtliga pads/kylpasta är bytt. Har för mig att jag använde Artic pads, och Mx-6 kylpasta. Gav ca 10 graders förbättring. Kortet ser ut som nytt, originalkartong i bra skick ingår och kortet har gått max 20tim sedan ovan är genomfört.

Jag reserverar mig att sälja kortet till rätt köpare eller inte alls. Jag kan tänka mig ett inbyte mot ett sämre kort som lämpar sig bättre i en gäst dator för 1080p samt lättare 1440p gaming.

Köparen betalar frakt.

Happy bidding!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 3000+frakt

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 000 kr 2000+palit1070
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 000 kr + 1070 Rog Strix
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 150 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Tack för buden. Håller annonsen öppen till söndag kl 19.00.

Mvh

Permalänk
Medlem

Har ett 1080 Asus rog strix, 8Gb som jag börjat spana på uppgradera för få bättre flyt i Helldivers 2. Skulle byte med pengar emellan vara intressant?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thetok:

Har ett 1080 Asus rog strix, 8Gb som jag börjat spana på uppgradera för få bättre flyt i Helldivers 2. Skulle byte med pengar emellan vara intressant?

Hej, nej isåfall ska det nog vara ett enklare kort från RTX serien. Mvh

Permalänk

hej är ett byte mot mitt Gigabyte RTX 2060 OC pro white intressant? en eventuell peng emellan till dig är ett alternativ.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adamztah88:

hej är ett byte mot mitt Gigabyte RTX 2060 OC pro white intressant? en eventuell peng emellan till dig är ett alternativ.

Hej! Nej det är tyvärr inte intressant. Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Z0egas:

3 150 kr +frakt

Jag drar tillbaka mitt bud då jag vann annat kort på budgivning.

Permalänk
Medlem

Chansar!

Byta mot rx5700xt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av sompe:

Chansar!

Byta mot rx5700xt?

Tack för erbjudandet men lär nog avstå!

Permalänk
Medlem

Har ett 1070 eller ett 2060 super om det skulle vara intressant + en peng emellan?

Permalänk

Kan ett Gigabyte RTX 2060 super vara av intresse

Permalänk
Medlem

Kortet har sålts på annan väg för ett högre bud. Tack för visat intresse.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad