B/S: Acer Predator Helios 18" i9 | 32GB | 1TB | RTX 4080 | Mini-LED

Permalänk
Medlem

B/S: Acer Predator Helios 18" i9 | 32GB | 1TB | RTX 4080 | Mini-LED

Hej på er!

Funderar på att antingen sälja eller byta denna pärla, då den förtjänar att användas alldeles mycket mer än den görs av mig för tillfället.

Originalkartong med tillbehör samt kvitto finns, datorn införskaffades på inet 2023-06-30 och jag är andra ägaren på den. Totalt 4 års garanti på dessa, så det finns gott om garanti kvar Datorn är i nyskick och kommer med en 2Tb disk installerad istället för originaldisken på 1Tb.

Kan tänka mig att antingen sälja datorn rakt av, eller byta mot något av följande (med pengar emellan beroende på vad det gäller):
* Lenovo Legion 7 eller Legion 5 Pro med 3070/3070Ti/3080
* AM5 komponenter (X670E, 7800X3D/7900X3D, DDR5)
* 7900XTX med vattenblock

Släpper troligtvis inte datorn under 20k och tänker mig ett bytesvärde lite högre än så.
Fler bilder finns givetvis om så önskas. Får jag inga intressanta bud eller bytesförslag så behåller jag datorn helt enkelt, eller testar Blocket.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Skulle vilja buda 20k om det går bra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av taah:

Skulle vilja buda 20k om det går bra?

Absolut, noterat
Har du möjlighet att hämta om det blir affär?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dryad:

Absolut, noterat
Har du möjlighet att hämta om det blir affär?

Jodå, kan ta pendeln till Uppsala station, men skulle vilja veta när du tänkte stänga budgivningen för jag kikar på en annan dator också och det är bara ett fåtal ex kvar :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av taah:

Jodå, kan ta pendeln till Uppsala station, men skulle vilja veta när du tänkte stänga budgivningen för jag kikar på en annan dator också och det är bara ett fåtal ex kvar :/

Jag skickar PM Inväntar svar från en annan medlem om evt byte med pengar emellan.

Permalänk
Medlem

Jag är även intresserad av byte mot Galaxy Tab S9 Ultra + pengar 🙂

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad