Permalänk
Medlem

LG Oled 48" CX och LG 65" B1

Hej,

Kollar intresset om någon är intresserad att köpa en av mina tv apparater då jag gjort en fuck up och jag insett att 48" är för litet och 65" är för stort. Dock mer benägen att behålla 65" än 48" då det passar mig bättre än för litet (size matters).

Först har vi LG CX 48 som är köpt 2020-10 och använts ytterst lite genom senaste 1.5 åren jag haft den i min ägodel. Spelat igenom Alan Wake 2 och kollat mer än totalt 6 filmer på den. Kvitto finns digitalt men ingen kartong.
Pris: 6300kr

Till den andra tv'n är det även här en sparsamt använd LG B1 65 som är inköpt 2021-11 som använt till sporadiskt serie tittande av främst Reacher säsongerna och Homelander så klandra mig inte för min seriesmak Kvitto finns fysiskt med kalibrering men ingen kartong.
Pris: 10 000kr

Tunga produkter som är ömtåliga så går enbart med på avhämtning på plats. Finns frågor så hör gärna av er i PM men annars är det fast pris som gäller.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Budar 4000kr 48”

Permalänk
Medlem
Skrivet av EroHebi:

Budar 4000kr 48”

Ursäkta tittade inte så noga på sista raden. Såg att fastpris gäller! Skicka PM om du inte får tv’n såld för önskad pris..

Permalänk
Medlem
Skrivet av EroHebi:

Budar 4000kr 48”

Inte aktuellt.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad