Postnord kunde inte leverera vad ska jag göra?

Permalänk

Postnord kunde inte leverera vad ska jag göra?

Hej

Skickade efter en skiva från en vän från utlandet och dum som jag var knappade jag in fel mobilnummer. Så hur kommer han få detta meddelande då vart försändelsen finns att hämtas? Jag tog min mail. Kommer han få post hem från vilket ombud han ska hämta det ifrån? Det står '' Kunde inte levereras. Mottagaren kommer få ett meddelande om var försändelsen kan hämtas''

Permalänk
Medlem
Skrivet av EliteGraphic82:

Hej

Skickade efter en skiva från en vän från utlandet och dum som jag var knappade jag in fel mobilnummer. Så hur kommer han få detta meddelande då vart försändelsen finns att hämtas? Jag tog min mail. Kommer han få post hem från vilket ombud han ska hämta det ifrån? Det står '' Kunde inte levereras. Mottagaren kommer få ett meddelande om var försändelsen kan hämtas''

Om det är din vän i utlandet som skall hämta den beror det på hur de sköter det i det specifika landet. Hade det varit postnord hade det kommit en avi med posten.

Permalänk
Medlem

Du lär ju kunna se på spårningen vilket ombud det kommer till oavsett? Då borde det inte vara mer med det hela än att gå dit och hämta ut det.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem

Avin kommer att skickas till mottagarens adress.

Permalänk
Medlem

Var det till eller från en vän? För du skriver båda i texten, förtydliga. Och om det är till utlandet; vilket land?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Texten behöver verkligen skrivas om, vem skickar? vem ska ha det? vilket land bor denne i? Har de ombud alls? Har du pratat med honom? Har du ens pratat med Postnord?