Garderobsrensning: NAS, NUC, GPU, PC, HDD

Permalänk
Medlem

Garderobsrensning: NAS, NUC, GPU, PC, HDD

Dags att rensa ut efter att ha gjort om lite här hemma:

Synology NAS, DS415+ med 4st 3TB HDDs. Diskarna är tämligen gamla, har rullat i en tidigare NAS men enligt extended smart test fortfarande gångbara. Rekommenderas väl ändå att man försöker planera för att byta ut dom allteftersom. NASen har enligt tidigare ägare fått resistor-fixen. Jag har bara haft den i min ägo i ett par veckor men inte sett några tecken på att den lider av Atom-buggen. Fick den på köpet när jag köpte 2st 10TB diskar.

Prisidé för startbud, 2000:-
____________________________________________________________________________

Intel NUC med i5-4250U och 8gb RAM. Fungerat alldeles utmärkt som bland annat PLEX-server under många år!

Prisidé för startbud, 750:-

____________________________________________________________________________

MSI dator med I5 6400, GTX960, 128gb m2 SATA disk, 2st 1TB 3.5" HDDs samt en 1TB 2.5" HDD. Inget kraftpaket men duger för barnet som ska ha sin första speldator att lira fortnite på och tillräckligt med lagring för att dom ska kunna ha alla spel utan att behöva avinstallera saker konstant.

Prisidé för startbud, 1000:-

____________________________________________________________________________

MSI GTX960.
Prisidé för startbud, 250:-

____________________________________________________________________________

Ytterligare en WD Green 3TB disk, suttit i samma array som de som sitter i NASen i annonsen (hade en 5-bay som dog, gick på annan lösning den här gången). Tänker att den kan följa med någon av de andra grejerna men vill man buda på enbart den så kör hårt.
Startbud, 100:-?

Allting finns i Hölö, strax söder om Järna. Kan mötas upp i Södertälje, med planering även Stockholm även om jag föredrar att inte behöva åka så långt. Kan även skickas men då tar jag inget ansvar för hur grejerna är när de kommer fram och förskottsbetalning som gäller.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Budar 1100kr+frakt för Msi datorn med i5-6400 samt 3tb disken. När avslutar du eller finns det något köp nu pris?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Filwal857:

Budar 1100kr+frakt för Msi datorn med i5-6400 samt 3tb disken. När avslutar du eller finns det något köp nu pris?

Tänker att den kan få ligga över måndagen så avslutas det mån kväll!

Permalänk
Medlem

Intel NUC 600 +frakt

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Filwal857:

Budar 1100kr+frakt för Msi datorn med i5-6400 samt 3tb disken. När avslutar du eller finns det något köp nu pris?

Det är förövrigt en 2TB 2.5" HDD, inte 1TB som jag skrivit i annonsen. Mindes fel när jag skrev beskrivningen. Totalt alltså 4TB + 128gb

Permalänk
Medlem

MSI dator + GTX960
1300kr + frakt

Permalänk

Är det ett gtx 960 4gb kan du slänga in det också så betalar jag 1450kr för i5-6400 datorn, grafikkortet och 3tb hprddisken. Någon tid du avslutar så jag inte missar det?

Permalänk
Medlem

MSI dator + GTX960 + WD Green 3TB
1600kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Filwal857:

Är det ett gtx 960 4gb kan du slänga in det också så betalar jag 1450kr för i5-6400 datorn, grafikkortet och 3tb hprddisken. Någon tid du avslutar så jag inte missar det?

2gb är jag rädd!
Om intresset fortfarande finns kvar för paketet så kör vi avslutning kl 12 imorgon tisdag, 5min antisnipe.

Permalänk
Medlem
Skrivet av klutzy:

MSI dator + GTX960 + WD Green 3TB
1600kr + frakt

Noterat, avslutar kl 12 imorgon tisdag, 5min antisnipe!

Permalänk
Skrivet av Dumbullen:

2gb är jag rädd!
Om intresset fortfarande finns kvar för paketet så kör vi avslutning kl 12 imorgon tisdag, 5min antisnipe.

2gig i datorn också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Filwal857:

2gig i datorn också?

Är på jobbet så kan inte kolla men utgå från det, ja. Dom kommer båda från 2 liknande pre-builds. Hade inget minne av att det funnits olika varianter därav att jag inte en reagerar eller specat det i annonsen, ursäkta!

Permalänk

Finns NUC och NAS kvar?

Visa signatur

en jävla dysletiker, så jag stavar som en kratta :p

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheGoodSir:

Finns NUC och NAS kvar?

Yes, dom finns kvar!

Permalänk
Livsnjutare 😎

Är MSI datorn såld ?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Är MSI datorn såld ?

Yes. Dator, GPU och HDD är sålda. Kvar finns NUC och NAS. Ska uppdatera annonsen!

Permalänk

Bjuder 1500 + frakt för nasen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av swechilli:

Bjuder 1500 + frakt för nasen!

Sorry för sent svar, men redan fått en köpare för den!

Endast NUC som är kvar nu

Permalänk

Bjuder 400+frakt för NUCen.