Samsung-tekniker har sönder TV

Permalänk
Medlem

Samsung-tekniker har sönder TV

Såg detta precis, sjukaste jag sett på länge
https://www.youtube.com/watch?v=cyWlACuhqNg

Rubrik
Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweisdapro:

Såg detta precis, sjukaste jag sett på länge
https://www.youtube.com/watch?v=cyWlACuhqNg

Riktigt fult gjort!

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Medlem

Såg denna precis. Hoppas verkligen han får sparken osv.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

Såg denna precis. Hoppas verkligen han får sparken osv.

Folk är för messiga direkt när det kommer till skada gjord i arbete. Han förstörde någonting dyrt, jobbet borde vara det minsta problemet. Fängelse är rimligare för ett sånt här brott.

Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk
Medlem
Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av johanandersson:

Folk är för messiga direkt när det kommer till skada gjord i arbete. Han förstörde någonting dyrt, jobbet borde vara det minsta problemet. Fängelse är rimligare för ett sånt här brott.

Det ingår i mitt "osv"

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av johanandersson:

Folk är för messiga direkt när det kommer till skada gjord i arbete. Han förstörde någonting dyrt, jobbet borde vara det minsta problemet. Fängelse är rimligare för ett sånt här brott.

Nu är det här inte i sverige, men borde falla under "skadegörelse" och borde verkligen inte resultera i fängelse. BÖter däremot, helt klart

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oobum:

Nu är det här inte i sverige, men borde falla under "skadegörelse" och borde verkligen inte resultera i fängelse. BÖter däremot, helt klart

Vilket jag anser är på tok för mesigt.

Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av johanandersson:

Vilket jag anser är på tok för mesigt.

Det kostar enorma mängder pengar att hålla personer i fängelse när man måate förhålla sig till mänskliga rättigheter (vilket vi i Sverige gör). Så att fängsla brottslingar som gör mindre skador på egendom är inte ekonomiskt försvarbart. Det är också svårt att motivera moraliskt när det gäller döda ting som en TV anser jag.

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt hur det är Samsung snedsteg, inte som Samsung tog detta beslutet utan en random idiot till anställd

Sen fängelse för en sådan sak lol, folk vet inte vad de faktiskt kostar att hålla folk fängslade i de flesta länder antar jag

Permalänk
Medlem

Nu är ju inte servicekillen här och kan försvara sig så jag tycker inte att man ska dra för stora växlar av videon.