Core 2 Quad med MoBo, DDR, DDR2 och Pentium 4 3E för Retroentusiaster

Permalänk
Medlem

Core 2 Quad med MoBo, DDR, DDR2 och Pentium 4 3E för Retroentusiaster

Dags att bli av med lite gamla grejer som tar plats, kanske finns någon retroentusiast som är intresserad av grejerna annars åker de på tippen.

Intel Core 2 Quad Q9550 monterad på Intel DG45ID moderkort. Finns även en Core 2 Duo med moderkort.

DDR RAM moduler
-Flera 512MB men även några 1GB moduler

DRR2 RAM moduler
-Massor med 1GB moduler

-Intel Pentium 4 3E GHz processor med originalkylare i retailförpackning.

Skriv i tråden eller skicka PM vid intresse. Kan hämtas i Göteborg eller skickas mot fraktkostnaden. Vill man får man får gärna skänka något roligt/användbart i utbyte

Läs hela annonsen här

Permalänk
Expertgissare

Jag tar det gärna mot frakt

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Edvin-89:

Jag tar det gärna mot frakt

Dock inga ECC minnen om det är en massa sådana, och vet du bad det är för core 2 duo processor och moderkort?

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Jag tar det gärna mot frakt

Allt?

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av AlpAne:

Helst inga ECC minnen, och sedan beroende på vilken core 2 duo processor och moderkort det är.

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Helst inga ECC minnen, och sedan beroende på vilken core 2 duo processor och moderkort det är.

Det är inga ECC minnen. Ska kolla upp vad det är för Core 2 Duo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Helst inga ECC minnen, och sedan beroende på vilken core 2 duo processor och moderkort det är.

Det är en Core 2 Duo E4300 och moderkortet är ett Intel DQ965GF, finns original stock Intel kylare till både Core 2 Quad och Duo processorn. Som jag nämde tidigare är inga av DDR eller DDR2 stickorna ECC vad jag vet.

Permalänk
Medlem

Finns något kvar av detta ?