FD Meshify 2 Compact, Seasonic Focus+ 750W, CM NR200P, fläktar

Permalänk

FD Meshify 2 Compact, Seasonic Focus+ 750W, CM NR200P, fläktar

Hej!
Funderar på att ändra om lite i datorerna här hemma och får då lite grejer över. Kör endast avhämtning denna gången då det är lite större och tyngre komponenter så frakten hade blivit dyr.

Fractal Design Meshify 2 Compact Black TG Light Tint
Chassi i fint skick. Inköpt 2021 på Komplett. Har kvar originalfläktarna (2x140mm + 1x120mm) men tror det var ett litet missljud i den ena 140mm vid vissa varvtal. Har även en del andra fläktar som kan vara en del av affären (främst Arctic P12 och P12 Max). Alla tillbehör inklusive originalkartong finns. Riktpris runt 600kr och endast avhämtning som sagt.

Seasonic FOCUS+ 750W Gold
750W 80+ Gold nätaggregat från Seasonic. Inga konstigheter, alla kablar, tillbehör och kartong finns. Inköpt 2019 på Webhallen men ska väl vara 10 års garanti så kvitto följer med. Säljes helst tillsammans med chassit ovan och hoppas väl på runt 600kr även här.

Cooler Master NR200P Svart
Chassit min nuvarande dator är byggd i men planerar att byta till större snart. Lätt modifierat för att montera slim-fläktar i toppen (kapade pinnarna som används för montering så går inte att byta tillbaka till 25mm fläktar sådär bara). Har även tagit bort gallret i toppen ett par gånger vilket syns lite i bakre hörnet (se bild). Inköpt på Inet 2022 och kartong + alla tillbehör finns (glas och mesh-sida, pcie 3.0 riser, fläktsplitter, etc.). 2 stycken "Noctua NF-A12x15 PWM Chromax black swap" monterade i toppen medföljer. Även originalfläktarna och en 92mm be quiet! Pure Wings 2 monterad där bak kan följa med. Även här siktar vi väl på runt 600kr inklusive fläktarna.

Och som sagt endast avhämtning!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Om det mot all förmodan vore möjligt att skicka är jag intresserad av Fractal Design-chassit!

Permalänk
Skrivet av Nightknight_me:

Om det mot all förmodan vore möjligt att skicka är jag intresserad av Fractal Design-chassit!

Hade kanske kunnat lösa frakt i originalkartong vid köp för utsatt pris, men räkna med fraktkostnader över 200kr isåfall.

Permalänk

vart sker avhämt

Visa signatur

Gpu:RX 580 8 GB nitro+|CPU:I7-3770k|16gb ddr3|Seasonic focus 650|

Permalänk
Skrivet av thecokeman:

vart sker avhämt

Svängsta, Blekinge

Permalänk

Annonsen är avslutad