Byta batteri på Samsung Galaxy Note 10+? (hos vilka)

Permalänk
Medlem

Byta batteri på Samsung Galaxy Note 10+? (hos vilka)

Hallå,

Min telefon har många år på nacken och batteriet har slitits en hel del. Även om jag tänkt byta telefon i år så tänkte jag byta batteri på denna, då för att låta någon mer behövande använda den ett par år.

Något tips på butik? (skicka eller besöka)
Gärna en authoriserad med originaldelar.

Återställer ni telefonen innan ni lämnar in den? (med backup såklart)

Samsung Galaxy Note 10+

Mvh,
Dalton Sleeper

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dalton Sleeper:

Hallå,

Min telefon har många år på nacken och batteriet har slitits en hel del. Även om jag tänkt byta telefon i år så tänkte jag byta batteri på denna, då för att låta någon mer behövande använda den ett par år.

Något tips på butik? (skicka eller besöka)
Gärna en authoriserad med originaldelar.

Återställer ni telefonen innan ni lämnar in den? (med backup såklart)

Samsung Galaxy Note 10+

Mvh,
Dalton Sleeper

Hos mCare. Är officiell Samsung reparation och de som tog över Samsung Service butikerna förra året. Kostar ca 890:- för batteribyte och då behåller du IP klassning

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig