Neewer studio/streaming belysning(?) Trådlösa

Permalänk
Medlem

Neewer studio/streaming belysning(?) Trådlösa

Hejsan! Jag köpte på mig ett par studiolampor när jag aktivt streamade, då jag sprang in i väggen i samma veva lade jag min hobby på hyllan helt och dessa användes aldrig. Paketet är ännu oöppnat, nypris nu ligger kring 1500 - 2500 beroende på hur amazons algoritmer lägger priserna.

https://www.amazon.se/gp/aw/d/B08354VYYH?psc=1&ref=ppx_pop_mo...

Här för mer info!

De jag vet, är att dom har batteripack, fjärrkontroll, 3200–5600k för att justera värmen i ljusbilden.

Jag tänker bud från 500:-

Vill köparen att jag öppnar och funktionstestar innan jag skickar, är detta inget problem.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

| Stationär: 6900 XT, 5800X3D | Laptop: Asus UX32A | Nas: Synology DS1813+ | Smarthem: Homey |

Permalänk
Skrivet av MrWhizeguy:

Hejsan! Jag köpte på mig ett par studiolampor när jag aktivt streamade, då jag sprang in i väggen i samma veva lade jag min hobby på hyllan helt och dessa användes aldrig. Paketet är ännu oöppnat, nypris nu ligger kring 1500 - 2500 beroende på hur amazons algoritmer lägger priserna.

https://www.amazon.se/gp/aw/d/B08354VYYH?psc=1&ref=ppx_pop_mo...

Här för mer info!

De jag vet, är att dom har batteripack, fjärrkontroll, 3200–5600k för att justera värmen i ljusbilden.

Jag tänker bud från 500:-

Vill köparen att jag öppnar och funktionstestar innan jag skickar, är detta inget problem.

Läs hela annonsen här

Hej! Går det att köpa 1?

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 600 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Ali Sina Assadinia:

Hej! Går det att köpa 1?

Nein! Blir för bökigt för mig, det skulle vara om du hittar någon att dela den med isf.

Permalänk
Medlem

Buden noterade! Fortsatt trevlig dag 😊

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Påbörjar försäljning så ni vet.
Ses i PM @Philstar

Permalänk
Medlem

Fan. Missade visst annonsen, hojta gärna om det inte blir någon affär med Philstar

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Fan. Missade visst annonsen, hojta gärna om det inte blir någon affär med Philstar

Affär redan gjord ! Next time buddy!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad