Permalänk

Am4 moderkort till sonen

Tjabba,
Tänkte uppgradera sonens dator till julklapp och är på jakt efter ett moderkort för AM4 då han ska få en Ryzen R5 2600 prolle.

Någon som har en billig bräda till övers. Enda kravet är att det finns M.2 och att det fungerar utan anmärkning.

Mvh: Henrik

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tjenare!

När är det tänkt att det skall inhandlas? Tänkte sälja mitt ASUS TUF B450M-PRO GAMING för 650 kr när min beställa B550m bräda kommit på posten.

Permalänk
Medlem

Hej
Tänkte bara tipsa att på amazon.se kan man få nya am4 moderkort för 696 kronor, och med 100kr rabatt som amazon.se ger just nu i kassan blir det 596kr för ett nytt kort med garanti.

https://amzn.eu/d/caB1S9g

Med vänliga hälsningar
Alexej

Permalänk
Skrivet av alexejrm:

Hej
Tänkte bara tipsa att på amazon.se kan man få nya am4 moderkort för 696 kronor, och med 100kr rabatt som amazon.se ger just nu i kassan blir det 596kr för ett nytt kort med garanti.

https://amzn.eu/d/caB1S9g

Med vänliga hälsningar
Alexej

Beställde detta kort igår. Ser inga 100 kr rabatt i kassan?
Ej heller om jag lägger i en korg nu.

Visa signatur

C2D Q6600 || Gigabyte P31-DS3L || Corsair 6400 1GB*2 || 8800GT || Audigy2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Friamannen:

Beställde detta kort igår. Ser inga 100 kr rabatt i kassan?
Ej heller om jag lägger i en korg nu.

Beställde själv ett nu, erbjudande dök upp första gången jag öppnade länken, men inte sen när jag gick in för att beställa. Fick då söka fram det själv, så stod det 100kr rabbat på ditt nästa köp över 400:-. Så nu fäblev det under 600:-

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Friamannen:

Beställde detta kort igår. Ser inga 100 kr rabatt i kassan?
Ej heller om jag lägger i en korg nu.

Detta kort har jag till grabbens reservdator. Inga verktyg behövs till m.2. Dock saknas Wi-Fi och tyvärr får inte ett Wi-Fi kort plats under GPU. Fick köra pcie 1x riser.

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk

Tjenare! Jag kör på tipset om moderkort med 100:- i rabatt på Amazon. Tack @alexejrm!

Då blir det en gaming jul för sonen ändå! 😄🎅

Permalänk

Annonsen är avslutad