Permalänk

3080Ti/4070Ti

Hej på er,

Ska bygga ny dator åt polaren. Han har nu allt förutom grafikkort och han är ute efter ett RTX 3080Ti eller RTX4070/Ti. Krisar det och ni har ett bra pris så skulle säkert ett vanligt 3080 också fungera..

Om ni sitter på ett kort extra efter Black-Friday uppgraderingar eller ändå är sugna på att sälja så skicka ett PM till mig med vad ni har samt vad ni vill ha för ert kort.

Tack.
Fredrik.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Säljer ett Gainward GeForce RTX 4070 Ti Phantom Reunion som är i obruten förpackning som ej kom till användning (ersättningsprodukt från tillverkaren)

Tänker mig 8500kr plus frakt 👍

Permalänk
Skrivet av Tomcruize:

Säljer ett Gainward GeForce RTX 4070 Ti Phantom Reunion som är i obruten förpackning som ej kom till användning (ersättningsprodukt från tillverkaren)

Tänker mig 8500kr plus frakt 👍

Det är intressant men vi avvaktar och ser om han får några fler erbjudanden.

Tack så länge.

Permalänk
Skrivet av Dahlstromm:

Det är intressant men vi avvaktar och ser om han får några fler erbjudanden.

Tack så länge.

Ok, redan fått det sålt tyvärr så önskar dig lycka till med sökandet! 😅

Permalänk
Medlem

Jag har ett ASUS GeForce RTX 3080 Ti 12GB TUF GAMING.

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Skrivet av shugge:

Jag har ett ASUS GeForce RTX 3080 Ti 12GB TUF GAMING.

PM!