Inet frågar SweClockers om drops och erbjudanden för Swecxlusive

Permalänk
Medlem

Skön stream, goa gubbar, nice deals!

Bra approach med "få" artiklar som är riktiga deals. 18 prylar, varav 14 av dessa blev sålda nästan direkt.

Var nära på beställa hem lite grejer men var för långsam 🤣

Visa signatur

i7 5775C, GTX 1080 Ti, 16GB RAM, 1TB Samsung SSD

Permalänk
Medlem

Blev ddr5, moderkort, psu och 1tb 😊 tack för streamen

Permalänk
Medlem

Tack @inet

Var lite långsam på de deals som var lite mer frestande, men fick lite finfina prylar man får användning för trots allt:-)

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk
Medlem

Hann inte med i svängarna. Riktigt bra priser på ett par saker jag funderat på att skaffa, men kom ni för sent

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma

Permalänk
Medlem

Megaclick på torsdag, pannlampor utlovas!

Permalänk
Medlem

Lyckades inte hitta till streamen..nu skiter jag 5800X3D och köper 7800X3D istället.

Permalänk
Skrivet av Kolsvart Katt:

Jag försöker att inte stressa och se kosmiska omen här och var istället. Hade (mot bättre vetande) 5800x3d i korgen nästan på en gång vid länkar i chatten men i gul något tvetydig rektangel på betalsidan (som verkade genomförbar) stod "Produkten kan endast köpas i webbshoppen". Jag tänkte att det var något ologiskt då det inte var fråga om möjlighet att handla till dessa priser fysiskt och avbröt och såg inget mini-itx AM5 heller så det var alltet som menade att kanske vänta till Arrow Lake och Zen 5.
Antagligen för att det kommer att landa några oförutsedda utgifter snart. Sånt där känner man på sig.

Men hörrödu, är inte det här med omen rätt illa? Det om något borde väl vara väldigt stressande?

Permalänk
Medlem

Ser fram emot drönare på torsdag!

Permalänk
Medlem

Typiskt man suttit på affärsmiddag och missade Alienware-skärmen man haft span på. Nåja, kul med några riktigt bra BF deals äntligen

Visa signatur

Dator: 7800x3d | RTX 4090 | 32gb ram | 1tb ssd
Simrig: NLR Elite | Simucube 2 Pro | Ascher F64 V3 | Heusinkveld
Monitorer: Samsung Neo G9 | Alienware AW2723DF
Ljud: Røde NTH-100M | Roland Bridge Cast
Media: Zidoo Z2000 Pro | Apple TV | PS5

Permalänk
Medlem

Missa också streamen och hoppas att 5800X3D sänks i pris liknande AM5 varianten redan gjort.

Hade ni sänkt priset med 800 kr till 4599:- hade jag direkt köpt en och varit nöjd att man inte behöver vara rekord snabb att köpa Cpu.

Ända dag som funkat för mig denna vecka är fredag men nästa stream är på torsdag så lär missa denna också.

Black Friday är ändå den dagen.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Jonas79:

Missa också streamen och hoppas att 5800X3D sänks i pris liknande AM5 varianten redan gjort.

Hade ni sänkt priset med 800 kr till 4599:- hade jag direkt köpt en och varit nöjd att man inte behöver vara rekord snabb att köpa Cpu.

Nu är jag lite oklar på va du menar här.
7800X3D (AM5-varianten) är ju sänkt till 4390 kr och det gäller just nu, 35 i lager.

5800X3D var sänkt under streamen till 2999 kr, men som vanligt sålde den slut på typ 2 minuter, om inte snabbare. På den tiden sålde de även c:a 100 st trots att de hade 50.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thomas:

5800X3D var sänkt under streamen till 2999 kr, men som vanligt sålde den slut på typ 2 minuter, om inte snabbare. På den tiden sålde de även c:a 100 st trots att de hade 50.

Tror inte det tog mer än 30 sekunder om ens det.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thomas:

Nu är jag lite oklar på va du menar här.
7800X3D (AM5-varianten) är ju sänkt till 4390 kr och det gäller just nu, 35 i lager.

5800X3D var sänkt under streamen till 2999 kr, men som vanligt sålde den slut på typ 2 minuter, om inte snabbare. På den tiden sålde de även c:a 100 st trots att de hade 50.

Det jag menar att gärna skulle vilja se Ryzen 7 5800X3D som sänkt pris utan begränsat antal som 7800X3D är idag.

3599:- så hade jag köpt denna om dom valde och göra detta och Amazon har varit nere på 3650:- redan i år någon dag enligt prisjakt

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Missa också streamen och hoppas att 5800X3D sänks i pris liknande AM5 varianten redan gjort.

Hade ni sänkt priset med 800 kr till 4599:- hade jag direkt köpt en och varit nöjd att man inte behöver vara rekord snabb att köpa Cpu.

Ända dag som funkat för mig denna vecka är fredag men nästa stream är på torsdag så lär missa denna också.

Black Friday är ändå den dagen.

Kan du inte be någon vän/familjemedlem att köpa den åt dig då?

Permalänk
Medlem

Vet inte om nån annan noterade samma sak, men jag försökte klicka hem 5800x3d (mitt enda fokus) men fick inte då jag fick felmeddelande att jag bara får köpa en. Jag fattade inte ett skit, förrän jag förstod att jag köpte en för det priset för ett år sen. Kan tycka att det är lite snävt, speciellt när man är hårdvaruansvarit för en hel familj. Ja ja, finns värre saker att jämra sig över.

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Näbbdjuret:

Vet inte om nån annan noterade samma sak, men jag försökte klicka hem 5800x3d (mitt enda fokus) men fick inte då jag fick felmeddelande att jag bara får köpa en. Jag fattade inte ett skit, förrän jag förstod att jag köpte en för det priset för ett år sen. Kan tycka att det är lite snävt, speciellt när man är hårdvaruansvarit för en hel familj. Ja ja, finns värre saker att jämra sig över.

Jag tycker de kunde skrivit den informationen tydligt. Men jag tycker samtidigt det är bra att man inte kan köpa en såpass prispressad och eftertraktad produkt mer än 1 gång.

Permalänk
Medlem

Rätt bra genomfört det här.
Inte för lång stream med timvis av tomsnack, bra fokus.
Erbjudanden på specifik tid, samt alla på en gång är också bra.

Fick tag på det jag siktade på, samt några snabba impulsköp som jag nästan ångrat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av D.:

samt några snabba impulsköp som jag nästan ångrat.

Är det ett ifixit set du vill sälja vidare kan du pm'a

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Är det ett ifixit set du vill sälja vidare kan du pm'a

Nä, tyvärr inte det. Tittade inte ens på det då jag redan har mer än tillräckligt med verktyg och inte plats för fler.

Men var lite för snabb med att köpa minnen, DDR4, insåg nästan direkt efter att jag nog inte behöver dem då redan de jag köpte tidigare i år (el förra) vid någon stream var övertaliga. Men när jag väl fick tag på kundtjänst via chatten var det för sent..
Får se om jag ev har nytta av dem ändå el ska returnera/sälja vidare.

Permalänk
Medlem

Bra stream igår!

Fick min 4 TB NVMe-disk och en väldigt oplanerad köp av en 8 TB SSD-disk. Väldigt nöjd med mina köp.

Permalänk
Skrivet av AlexCooper:

Monitorarm: Arctic X1-3D — max konkurrentens tidigare BF-pris 349:-?

Inverterbart chassi (för pedagogiskt syfte*): Vitt! — T.ex. BeQuiet 9xx- eller 8xx-serien

Robo-dammis: Roborock Revo med med självtömning, eller sj.tömn.station till Roborocks S6 MaxV

(”Dröm”-önskande:
Skärm - Samsung Odyssey G9 G95SC 57" för det pedagogiska kontoret )

* … med så många synliga komponenter som möjligt. (LianLi Dyn. Evo’n har invert, men en del komponenter kan enbart gömmas, ej synliggöras)

@Inet Kan man önska detta till Megaklick torsdag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av grasklippare:

Men hörrödu, är inte det här med omen rätt illa? Det om något borde väl vara väldigt stressande?

Nix, det innebär bara sometimes don't fight against the tide och låt saker ha sin gilla gång, speciellt när man inte är etthundra procent säker på en sak. Har hela tiden varit lite mer inställd på AM5 än 5800X3D.

(Sen kanske du och alla andra har helt andra definitioner av omen. Så får det vara )

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

https://www.blocket.se/annons/uppsala/ryzen_7_5800x3d_ooppnad...

Någon som plockade upp en 5800x3d igår på inet verkar sälja den här i Uppsala, man kan ju tycka vad man vill om det men ett tips till er som inte fick tag på en

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karazhan:

https://www.blocket.se/annons/uppsala/ryzen_7_5800x3d_ooppnad...

Någon som plockade upp en 5800x3d igår på inet verkar sälja den här i Uppsala, man kan ju tycka vad man vill om det men ett tips till er som inte fick tag på en

Är det verkligen värt besväret för 500:- undrar man ju? Visst 500 är 500 men man ska få hem den och sen sälja till nån jävel på blocket som försöker pruta. Nä bevare mig väl. Hade jag tjänat en tusenlapp så kanske jag orkat hålla på.

Visa signatur

B650M AORUS ELITE AX ICE | AMD Ryzen 7800X3D | Corsair H100i Elite Capellix White | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 6000MHz CL30 | ASUS GeForce RTX 4070 Super 12GB Dual OC | Lian Li PC-O11 Dynamic Mini Snow Edition | Corsair SF750 750W 80+ Platinum | 34" Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 3440x1440p 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snudge_B:

Är det verkligen värt besväret för 500:- undrar man ju? Visst 500 är 500 men man ska få hem den och sen sälja till nån jävel på blocket som försöker pruta. Nä bevare mig väl. Hade jag tjänat en tusenlapp så kanske jag orkat hålla på.

ProShop har den för 3900 dessutom så jag skulle köpa där

Permalänk
Medlem

Någon som fått sitt presentkort än?😊

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D
GPU: Radeon RX 7900XTX Merc310 Speedster
Moderkort: ASUS TUF B550-Plus WIFI II
Minne: Corsair 32Gb (4x8gb) Vengeance 3200Mhz CL16
Skärmar: LG 27'' UltraGear 27GP850P x2st

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nordinho:

Någon som fått sitt presentkort än?😊

Nope

Hade varit bra om man fått det innan dagens drops

Permalänk
Medlem

Tack Inet för fantastiskta priser på väl utvalda produkter Ses igen ikväll

När kommer presentkort? (Vill ha tills ikväll )

Permalänk
Inet
Skrivet av Extol:

Tack Inet för fantastiskta priser på väl utvalda produkter Ses igen ikväll

När kommer presentkort? (Vill ha tills ikväll )

Kommer skicka ut det imorgon!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Kommer skicka ut det imorgon!

Snyggt❤️

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D
GPU: Radeon RX 7900XTX Merc310 Speedster
Moderkort: ASUS TUF B550-Plus WIFI II
Minne: Corsair 32Gb (4x8gb) Vengeance 3200Mhz CL16
Skärmar: LG 27'' UltraGear 27GP850P x2st