Corsair RM550x, Fractal Design Meshify 2, ASUS B85M-G m. i5 4 core + 8GB ram, GTX970.

Permalänk
Medlem

Corsair RM550x, Fractal Design Meshify 2, ASUS B85M-G m. i5 4 core + 8GB ram, GTX970.

Skänker bort saker som har stått och samlat damm för ett projekt som aldrig blir av. Kanske någon som känner sig manad att hitta på något roligt med sakerna?

Vill gärna att den som hämtar tar allting på en gång.

Moderkort:
ASUS B85M-G med en vad jag har för mig är en i5-4570s (det är en low power i5 med 4 kärnor) + 8 eller 16gb RAM.
https://www.asus.com/supportonly/b85m-g/helpdesk_cpu/

Grafikkort:
ASUS GeForce GTX 970 STRIX 4GB DirectCU II OC (STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5)

Chassie:
Fractal Design Meshify 2 oanvänt men ingen kartong kvar.

Nätagg:
Corsair RM550x inköpt 2017-04-20

Samtliga komponenter fungerade sist det var igång, men det var ungefär 2 år sedan nu.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

Om du kan tänka dig skicka tar ja de gärna emot frakt

Visa signatur

I7 4770 Gtx 1060 6gb 16gb ddr3
Nintendo switch lite
PlayStation 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kanoten:

Om du kan tänka dig skicka tar ja de gärna emot frakt

Endast avhämtning tyvärr, har inget emballage till någon av sakerna.

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Expertgissare

Ska till Stockholm nästa helg och kan eventuellt komma förbi och hämta, skulle passa perfekt till ett server/nas projekt till min bror

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Hedersmedlem

Jag tar den gärna. Kan hämtas idag klockan 16:00.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Kö! Kan hämta idag 🙂

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Überklass:

Jag tar den gärna. Kan hämtas idag klockan 16:00.

Eller, jag backar ur. Kom på att sambon nog inte uppskattar mer pryttlar inför stundande flytt. Ursäkta.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Då tar jag gärna prylarna om ingen annan hunnit före! PMar! 😀

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarB98:

Då tar jag gärna prylarna om ingen annan hunnit före! PMar! 😀

Jag har skickat PM

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Ska till Stockholm nästa helg och kan eventuellt komma förbi och hämta, skulle passa perfekt till ett server/nas projekt till min bror

Sätter dig på kö, vill gärna bli av med det så fort som möjligt

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

Köar kan hämta nu

Permalänk
Medlem

Om du vill bli av med det snarast och om det mot förmodan inte händer så är jag redo idag. PMa gärna så jag får notisen snabbare. SweC är tyvärr inte optimalt för chatt.

Permalänk
Medlem

Kan hämta nu asap

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Medlem

Hej, tack för visat intresse!
OskarB98 har hämtat allting nu.

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Ska till Stockholm nästa helg och kan eventuellt komma förbi och hämta, skulle passa perfekt till ett server/nas projekt till min bror

Skrivet av Kringlan0_4:

Köar kan hämta nu

Skrivet av Golvspaden:

Om du vill bli av med det snarast och om det mot förmodan inte händer så är jag redo idag. PMa gärna så jag får notisen snabbare. SweC är tyvärr inte optimalt för chatt.

Skrivet av Dashio:

Kan hämta nu asap

Tack för visat intresse! Allting är hämtat så jag avslutar annonsen.

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts