oöppnad Galaxy Tab S9 | Graphite | 128gb | WIFI

Permalänk
Medlem

oöppnad Galaxy Tab S9 | Graphite | 128gb | WIFI

Hejsan, fick plocka ut denna när jag köpte prylar från Samsung, då jag inte har riktigt behov av plattan säljer jag hellre den till någon som ändå tänkt köpa en. Nypris ligger nog kring 10k idag.
6999:-

Spec:
Skärm: 11 tum, 2560x1600
Processor: Snapdragon 8 gen 2
Wifi: 6E standarden
Arbetsminne: 8 GB
Lagring: 128 GB + möjlighet för SD-kort
Färg: Graphite

pok! för 7000 kan jag lika gärna lägga den i en låda, vänta 6mån och sälja för minst samma summa.
Garantier etc går alltid att lösa så länge jag existerar -_-

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej! Jag är intresserad att köpa den

Permalänk
Medlem

Hejsan, då du är helt nyreggad så kan jag i så fall gå med på upphämtning eller swish i förskott så kan jag skicka. MVH

Permalänk
Medlem

Jävla va snabbt du fick den, skulle det inte ta 40 dagar efter godkänd registrering?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Intressant. Har tänkt köpa en sån åt min son under blackweek

Visa signatur

[ Tt Core V21 | Ryzen 5900X | Noctua NH-D15 | MSI MAG B550 Mortar | 64GB Ballistix 3600Mhz CAS 16 | MSI PCIE5 850W |
RTX 4080 | 980 Pro 2TB SSD ]

Permalänk
Medlem

Säljer den för 6999kr men för 7000kr kan du lika gärna låta den ligga i en låda istället?
iaf det är en riktig bra surfplatta så alla vet 🙂👍

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem
Skrivet av BennyZ:

Jävla va snabbt du fick den, skulle det inte ta 40 dagar efter godkänd registrering?

Jag köpte min soundbar 1 månad innan alla köpte från power eller iallafall 2-3 veckor innan 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Göteborgaren:

Säljer den för 6999kr men för 7000kr kan du lika gärna låta den ligga i en låda istället?
iaf det är en riktig bra surfplatta så alla vet 🙂👍

Haha Japp! Så försök inte pröjsa mer 🙃 man ska inte stressa med annonser strax innan möten 😁👌

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad