Vem ger bästa service/support på laptop för en som inte kan något? Inet?

Permalänk

Vem ger bästa service/support på laptop för en som inte kan något? Inet?

Hej,

Jag brukar handla på Inet pga deras support. Men just nu hittar jag ingen laptop som passar mig där. Finns det fler i Göteborg som ger lika bra/bättre service? Som kan hjälpa till att installera program och som man kan ringa när det är kris?

Permalänk
Medlem

Ring till Inet eller gå till en utav deras butiker så kommer de hjälpa dig hitta rätt dator för dina behov 😊

Visa signatur

13900K - RTX 4080 GAMING X TRIO - ROG Strix Z690-F - 32GB Kingston Fury 6000MHz CL36 - Seagate Firecuda 530 2TB - ASUS ROG Thor II 1200W - Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Vit - be quiet! Pure Loop 2 FX 360mm

Permalänk
Skrivet av gratzZ:

Ring till Inet eller gå till en utav deras butiker så kommer de hjälpa dig hitta rätt dator för dina behov 😊

Det har jag redan gjort! Och det är därför jag undrar om det finns någon annan som kan erbjuda lika bra service och support? I Göteborg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JanneBergen:

Det har jag redan gjort! Och det är därför jag undrar om det finns någon annan som kan erbjuda lika bra service och support? I Göteborg.

https://www.elgiganten.se/product/tjanster-tillbehor/tjanster...

Dubbelkolla i butik, men detta kan du köpta till en valfri laptop från valfri butik, bara du kommer in med den till butik, så lär du ha peace of mind oavsett om behöver viss hjälp på plats, via mobil, online mm. Mer prisvärt än vissa andra (engångs)tjänster.

Permalänk
Skrivet av Gunior:

https://www.elgiganten.se/product/tjanster-tillbehor/tjanster...

Dubbelkolla i butik, men detta kan du köpta till en valfri laptop från valfri butik, bara du kommer in med den till butik, så lär du ha peace of mind oavsett om behöver viss hjälp på plats, via mobil, online mm. Mer prisvärt än vissa andra (engångs)tjänster.

Tusen tack, det låter som en tjänst för mig! Har dock inte så gott intryck av Elgigantens support överlag men det är kanske skillnad när man betalar extra.