Permalänk
Medlem

Komplett Gaming / Arbetsdator

Tjenare,

Hjälper min vän att sälja sin arbetsdator som även använts till lite spel och dylikt.

Datorn säljer endast komplett, skärmarna kan dock säljas separat. Finns boxar till majoriteten av delarna.

Datorn
Intel Core i9 10900K 3,70Ghz
Venegance RGB 128GB
NVIDIA GeForce RTX 3090
SSD PCI-slot 980 PRO 1TB + 2TB
Asus Prime Z490
Asus ROG Strix kylare
Corsair RGB chassifläktar
Fulltower Fractal design Meshify 2XL

Riktpris: 20,000kr

Skärmar
2st ASUS TUF 27’’ 2560 x 1440 - VG27AQ1A

Riktpris per styck: 2,000kr (diskuterbart vid smidig affär)

Köper man båda skärmarna så skickas ett Deltaco Dual monitor bordsstativ med gratis.

Kvitto i form av orderbekräftelse finns, delarna är köpta tidigt 2021 på Webhallen.

Vid snabb affär kan även mus och tangentbord skickas med (Razer Ornata Chroma tangentbord och Razor Mamba Wireless mus).

Hämtas i Nacka, Stockholm. Skickas ej.

/ David

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Mac Studio M1 Max + Studio Display

Permalänk

Du skämtar va? Alltså med riktpriserna

Permalänk

Hej! Du bör nog tala med din vän angående priset. Kan inte tänka mig att han får mer än 16-20.000kr för datorn tyvärr :-/
Har liknande grejer själv Men Maximus Hero Wifi moderkort och 32GB ram istället för 128GB Ram.

Permalänk
Medlem
Skrivet av seamp2000:

Du skämtar va? Alltså med riktpriserna

Det går att vara lite konstruktiv istället. Om vi var helt fel ute så är det bättre att ge indikation på vad som vore ett rimligt pris Riktpriserna var utsatta efter inköpspriset och var inte satta för att vara dryga.

Skrivet av Henrik_g_85:

Hej! Du bör nog tala med din vän angående priset. Kan inte tänka mig att han får mer än 16-20.000kr för datorn tyvärr :-/
Har liknande grejer själv Men Maximus Hero Wifi moderkort och 32GB ram istället för 128GB Ram.

Bra input, jag kollar med min kompis hur han vill göra.

Jag var tyvärr inte mycket till hjälp då jag bara kör Mac i dagsläget, och var flera år sedan jag jobbade på Inet (sista sockeln jag sålde var 1155 😅)

Visa signatur

Mac Studio M1 Max + Studio Display

Permalänk
Medlem

Priset justerat till 20,000kr för hela burken

Visa signatur

Mac Studio M1 Max + Studio Display

Permalänk
Skrivet av Dubadai:

Priset justerat till 20,000kr för hela burken

Inte min mening att vara dryg, men satte håve limpan på tvären i halsen, blocketpris på kokain 😄

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dubadai:

Priset justerat till 20,000kr för hela burken

Nyfiken, vad var första riktpriset? =D Swec är lite tuffare än blocket osv då alla här har väldigt bra koll på priserna

Visa signatur

CHASSI - BeQuiet Dark Base 900 Pro - CPU - Delidded Intel i7 8700K OC 5000Mhz @ 1,375V LLC 6 - MOBO - ASUS Z370 ROG Strix E-Gaming - GPU - EVGA RTX 3070 - RAM - 16GB G.Skill DDR4 3000Mhz - PSU - Seasonic 750W 80+ GOLD - AIO - NZXT Kraken X62 280mm - SSD - 1TB + 500GB Samsung 970 EVO Plus - MONITOR 25" ASUS ROG Swift PG258Q 1080p 1ms 240Hz - CHAIR - Maxnomic Chief Pro TBE - MISC - Corsair K70 LUX - Steelseries QcK Heavy - BENQ Zowie EC2-B - Sennheiser GAME ONE

Permalänk
Skrivet av Weestman:

Nyfiken, vad var första riktpriset? =D Swec är lite tuffare än blocket osv då alla här har väldigt bra koll på priserna

35000kr...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Weestman:

Nyfiken, vad var första riktpriset? =D Swec är lite tuffare än blocket osv då alla här har väldigt bra koll på priserna

Se nedan 😅

Skrivet av Southstream:

35000kr...

Dvs... lagom 😂

Visa signatur

Mac Studio M1 Max + Studio Display

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dubadai:

Se nedan 😅

Dvs... lagom 😂

Haha, legend! Men 20K ska du nog vara nöjd med. Lycka till!

Visa signatur

CHASSI - BeQuiet Dark Base 900 Pro - CPU - Delidded Intel i7 8700K OC 5000Mhz @ 1,375V LLC 6 - MOBO - ASUS Z370 ROG Strix E-Gaming - GPU - EVGA RTX 3070 - RAM - 16GB G.Skill DDR4 3000Mhz - PSU - Seasonic 750W 80+ GOLD - AIO - NZXT Kraken X62 280mm - SSD - 1TB + 500GB Samsung 970 EVO Plus - MONITOR 25" ASUS ROG Swift PG258Q 1080p 1ms 240Hz - CHAIR - Maxnomic Chief Pro TBE - MISC - Corsair K70 LUX - Steelseries QcK Heavy - BENQ Zowie EC2-B - Sennheiser GAME ONE

Permalänk
Medlem

Bjuder 15 000kr hämtar imorgon

Permalänk

bud

Skrivet av TSW:

Bjuder 15 000kr hämtar imorgon

Jag kan tänka mig bjuda 18, ses gärna till helgen

Visa signatur

Fractal Design Meshify C. Asus Z270H. i5-7600k. ASUS GeForce GTX 1070. Corsair Vengeance LPX Black 16GB. Seasonic FOCUS+ 550W Gold. Noctua NH-D15. Benq XL2411.

Permalänk
Medlem

Om det fortfarande är aktuellt så kan jag tänka mig buda 19tkr och kan även hämta upp i veckan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av werik:

Om det fortfarande är aktuellt så kan jag tänka mig buda 19tkr och kan även hämta upp i veckan.

PM!

Visa signatur

Mac Studio M1 Max + Studio Display

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Mac Studio M1 Max + Studio Display