Irriterande skärmdump-knapp på Android 11 - Ta bort?

Permalänk

Irriterande skärmdump-knapp på Android 11 - Ta bort?

kan man ta bort skärmdump-ikonen som kommer upp hela tiden när man vill avsluta appar? jag kommer åt den hela tiden..grymt irriterande

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Den är nog specifik för din modell så du får berätta vilken telefon du har och/eller googla runt "modell remove screenshot button" eller liknande

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Den är nog specifik för din modell så du får berätta vilken telefon du har och/eller googla runt "modell remove screenshot button" eller liknande

Skulle tippa på Pixel telefon. Om så är fallet så går det mig veterligen inte.

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Den är nog specifik för din modell så du får berätta vilken telefon du har och/eller googla runt "modell remove screenshot button" eller liknande

Skrivet av jnsson:

Skulle tippa på Pixel telefon. Om så är fallet så går det mig veterligen inte.

cubot pocket heter den. jag har så klart redan googlat utan resultat, det är anledningen till denna tråd

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Glossy White:

cubot pocket heter den. jag har så klart redan googlat utan resultat, det är anledningen till denna tråd

Anledningen till att vi ber dig googla är ju så klart pga många ställer en simpel fråga först.
Tror inte det går utan att modifiera OS:et

Permalänk
Medlem

Cubot har inte haft någon kul historik när det kommer till säkerhet/malwares. Så att du råkar ta skärmdumpar i onödan är det minsta jag skulle tänka på med en sådan lur i hemmet.

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Skrivet av Joppis:

Cubot har inte haft någon kul historik när det kommer till säkerhet/malwares. Så att du råkar ta skärmdumpar i onödan är det minsta jag skulle tänka på med en sådan lur i hemmet.

inte nödvändigt att skrämmas. vill bara ha hjälp med problemet