Permalänk
Medlem

Panasonic plasma P65VT50

Hej,

Jag har en Panasonic P65VT50 som blivit över i samband med flytt. Den har mest stått i ~2-3 år men för ~11 år sedan var den troligtvis världens bästa plasma-TV! Specen har ni säkert själva koll på men 1080p med 3D (2 par glasögon ligger i någon kartong någonstans, vill ni ha dem så ska jag leta upp dem). Även kontrollen är försvunnen men kommer leta upp den vid ev försäljning.

Bra att veta:
* Source-knappen på fjärrkontrollen hade av någon anledning slutat fungera
* Inbränningar finns i översta högra hörnet efter loggor. Om de går att tvätta bort har jag ingen aning om men om jag kommer ihåg rätt syns de bara i riktigt ljusa förhållanden.

Finns för upphämtning i Spånga/Stockholm, ingen kartong. Jag har ingen aning om prisbild, 2000kr? Kom med bud.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

En plasma tackar man väl i princip för att någon hämtar upp gratis idag? Kanske en femhundring eller så? Jag gav bort min 60" av årsmodell 2015. Inga inbränningar och en fungerande kontroll.

Permalänk
Medlem

Nicklidstrom, frågan är vilken Plasma du hade då? Är ju skillnad på att ha en G20 som kostade 10-12k och VT50 som kostade över 30k.

Visa signatur

Gaming: Playstation 5 | Server: FreeBSD | Core i5-3570k | Fractal Design Define C | Corsair 16GB RAM | HTPC: RPi5 | LibreElec | Chromecast | Laptop: MacBook Air M1 2020 | Phone: iPhone 13 Mini | AP: Ubiquity Unifi | Router: Vanilla FreeBSD + Packet Filter FW

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nicklidstrom:

En plasma tackar man väl i princip för att någon hämtar upp gratis idag? Kanske en femhundring eller så? Jag gav bort min 60" av årsmodell 2015. Inga inbränningar och en fungerande kontroll.

Jag vet inte prissättningen vilket jag ändå tyckte att jag var rätt tydlig med i annonsen. Sen finns det alltid folk som uppskattar dessa lite äldre toppmodeller men jag har som sagt ingen aning om marknaden och bad folk komma med bud. Kan vara allt mellan en glass eller en miljon, jag räknar inte med att få "pengar" för den.

Permalänk

Börjar med 300kr hämtar.
Source knappen är det bara fjärrkontrollen som tappat den funktionen?

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Fin TV som fungerar lika bra som element

Skämt åsido, fjärrkontrollen går ganska enkelt att skruva upp och rengöra, kan vara värt ett försök för att få liv i alla knappar.
Har haft en liknande modell som vägrade dö så till slut skickade jag den vidare till min far.

Permalänk
Skrivet av edson:

Fin TV som fungerar lika bra som element

Skämt åsido, fjärrkontrollen går ganska enkelt att skruva upp och rengöra, kan vara värt ett försök för att få liv i alla knappar.
Har haft en liknande modell som vägrade dö så till slut skickade jag den vidare till min far.

Ja dom är superbra bilden är överlägsen led samt vissa oled. Qled är ljusstarkare. Denna plasma är gjort för mörkt rum men fortfarande grym bild

Tack för tipset om fjärrkontrollen

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem
Permalänk

500kr hämtar

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Hej,

Tänker att budgivningen avslutas på söndag kring 22. Trevlig helg!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 600 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 700 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 800 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Inga mera bud från min sida

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twilighter:

Den är din! Återkommer i PM under dagen.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad