Dreem EEG sömnanalyserare neurofeedback

Permalänk
Medlem

Dreem EEG sömnanalyserare neurofeedback

Dreem sömnanalyserare som mig veterligen är det bästa man kan få tag i som privatperson.
I gott skick, använd precis över 100 nätter totalt.

Används tillsammans med en android eller iphone.

Detta är EU-versionen som har möjlighet till att stimulera djupsömn.

Originalkartong med tillbehör.

https://dreem.com/

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kör du budgivning? Kanske är intresserad men skulle vilja göra lite mer research innan. Återkommer senare idag

Permalänk
Medlem

Snyggt, du kan väl i alla fall nämna att bolaget har kånkat, och att hårdvaran numera är obrukbar?

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk
Medlem
Skrivet av XFTality:

Snyggt, du kan väl i alla fall nämna att bolaget har kånkat, och att hårdvaran numera är obrukbar?
https://puu.sh/JSNih/477d1498c0.png

Det hade jag ingen aning om, kan ju tycka jag åtminstone borde ha fått ett mail om det där.

Källa? Kanske trivialt att hitta men kan inte kolla förrns ikväll.

Får kolla om den går att använda offline. Annars är den värdelös Värdelös trend att allt ska kräva molnet.

Permalänk
Medlem

Har inte hittat något matnyttigt, kan logga in fint på en helt ny telefon, återställa lösenord osv., se loggar men inte rapporter.
Kan även exportera data (trotts att det är en ny enhet får jag ut all gammal data), så backenden finns ju kvar och fungerar uppenbarligen i någon mån.

Men ser inte ljust ut, mottar gärna information om någon har, hittar inte vart XFTality fick sin information ifrån.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem
Skrivet av ekolt:

Har inte hittat något matnyttigt, kan logga in fint på en helt ny telefon, återställa lösenord osv., se loggar men inte rapporter.
Kan även exportera data (trotts att det är en ny enhet får jag ut all gammal data), så backenden finns ju kvar och fungerar uppenbarligen i någon mån.

Men ser inte ljust ut, mottar gärna information om någon har, hittar inte vart XFTality fick sin information ifrån.

Det finns en dedikerad userbase som har startat upp en Discord-kanal efter Dreem slukades upp av BeaconBioSignals https://discord.gg/Y3ewMJdu

En person där har lyckats få tag på Dreem per e-post tidigt i förloppet, och fått det svaret. Därefter har företaget med personal gått upp i rök utan information öht. Community:t håller just nu på att spåna fram en standalone-klient/legacy-app för Dreem:en utan krav på back-end. Inget som egentlingen går att använda idag ännu.

En sak är dock klar, att nya användare inte kan få igång en Dreem i dagsläget. Har man redan skapat ett Dreem-konto så kan man få partiell funktion genom appen, men nya användare kan inte ens skapa konton.

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |