Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk

Fick beställt en nu får ringa och förklara så de inte blir något fel med gratis produkten men kvitto verkar redan finnas så de e nog inte problem dock står där leverans 11 07 kommer alla få smurt ändå! Tänker inte torska 7k på detta mvh

Permalänk
Medlem

Reserverade en, men inget jag egentligen behöver då jag redan har ett fungerande ljudsystem. Också osäker på möjligheten att beställa flera Tab S9 då jag redan beställde TVn som var på erbjudande igår. 😅

Visa signatur

Samsung 77" S90C QD-OLED || LG OLED 42C2 || Sony 77" A80J OLED || Macbook Pro 16" M1 Max 1TB 32GB || Asus ROG Azoth med Black Ink V2s (205g0) + Asus ROG Harpe ACE

Permalänk
Medlem

Det blir spännande för mig... Förväntad leverasdatum blir den 6:e...Sista dagen för registering är dagen efter.

Hoppas Power håller leverasdatumet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av D3str0yer:

Det blir spännande för mig... Förväntad leverasdatum blir den 6:e...Sista dagen för registering är dagen efter.

Hoppas Power håller leverasdatumet!

Det tar även ca en dag att få recensionen utlagd med bekräftelsemail.

Permalänk
Medlem

Jag valde också att hämta och betala soundbaren i butik. Står nu packad och inväntar leverans. Kvitto finns att ladda ner på Powers hemsida.

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Medlem

Hur säkerställer man att det gäller med gratis produkt-erbjudandet? Är absolut inte beredd att köpa en soundbar för 9k. 😝

Permalänk
Medlem
Skrivet av spicata:

Slog till på en soundbar jag med. Planerad leverans enligt mailet till den 18/10.
Men som vanligt lite långsam här med att förstå hur man ska välja sin produkt, för när jag läser och följer länken så finns det inget alternativ att välja vilken soundbar jag köpt, bara vilken TV?
Butiken blir ju Power förstås och även kvitto kan man ju ladda upp, serienumret kommer väl senare antar jag, när 995c kommer med posten.
Är just nu sugen på en S9, om den finns kvar ännu förstås.

Använd denna länk (om du inte redan gör det): https://www.samsung.com/se/offer/2023-b2s-tv/#esim-reg

Längst ner så ska du fylla i vilken modell du har köpt, då fyller du i HQ-Q995C/XE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tvnissen:

Hur säkerställer man att det gäller med gratis produkt-erbjudandet? Är absolut inte beredd att köpa en soundbar för 9k. 😝

Jag tänker att man har 60 dagars öppet köp på power, så kan du ligga ute med pengarna är det inga konstigheter om det inte skulle godkännas

Visa signatur

Errare human est

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tvnissen:

Hur säkerställer man att det gäller med gratis produkt-erbjudandet? Är absolut inte beredd att köpa en soundbar för 9k. 😝

Tror det gäller för följande produkter.
https://www.samsung.com/se/offer/2023-b2s-tv/

Permalänk
Medlem

Alltså är det folk som trollar i tråden?

Står ju på kampanjsidan att just denna ljudlimpan är inkluderad i kampanjen.

Vid köp av ... eller Samsung Soundbar HW-Q995C i (rek. cirkapris mellan 15 999 – 109 990 SEK) hos utvalda återförsäljare i Norden ingår en av följande tilläggsprodukter...

Det var bild på att den ingick i kampanjen på produktsidan.
Det är bild på produkten på kampanjsidan.

Leverans 1. Hemleverans till tomtgräns
Förväntat leveransdatum 2023-10-18

Under perioden 7 augusti - 15 oktober 2023 ingår antingen den portabla miniprojektorn The Freestyle...

Idag är 13e oktober.
Registrera på Samsungs hemsida senast 7 november.

Jag beställde den här med tanken på att en bonusvara skulle ingå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av b-fire:

Jag valde också att hämta och betala soundbaren i butik. Står nu packad och inväntar leverans. Kvitto finns att ladda ner på Powers hemsida.

Och nu ringde de från Power att den var överbokad och slutsåld.

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Medlem
Skrivet av b-fire:

Och nu ringde de från Power att den var överbokad och slutsåld.

När köpte du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av b-fire:

Och nu ringde de från Power att den var överbokad och slutsåld.

Vilken butik? Jag försökte få till hämtning i Länna men gick aldrig igenom, blev frakt hem men med förväntat leveransdatum 6/11...

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Medlem

Ska vi skapa en egen tråd för Power-erbjudandet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Ska vi skapa en egen tråd för Power-erbjudandet?

Gört

Permalänk
Medlem
Skrivet av SopAns:

Har du kvar lådan?

Japp, slänger aldrig kartonger för saker som fortfarande har garanti.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Glis:

Alltså är det folk som trollar i tråden?

Står ju på kampanjsidan att just denna ljudlimpan är inkluderad i kampanjen.

Vid köp av ... eller Samsung Soundbar HW-Q995C i (rek. cirkapris mellan 15 999 – 109 990 SEK) hos utvalda återförsäljare i Norden ingår en av följande tilläggsprodukter...

Det var bild på att den ingick i kampanjen på produktsidan.
Det är bild på produkten på kampanjsidan.

Leverans 1. Hemleverans till tomtgräns
Förväntat leveransdatum 2023-10-18

Under perioden 7 augusti - 15 oktober 2023 ingår antingen den portabla miniprojektorn The Freestyle...

Idag är 13e oktober.
Registrera på Samsungs hemsida senast 7 november.

Jag beställde den här med tanken på att en bonusvara skulle ingå.

Och skulle det skita sig så har ju Power 60 dagar öppet köp, alt sälja soundbaren vidare.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Japp, slänger aldrig kartonger för saker som fortfarande har garanti.

Så stora lådor slänger jag direkt men har inte heller platsen i lägenhet och fullt källarförråd

Permalänk
Medlem
Skrivet av pallish:

När köpte du?

10.03 fick jag orderbekräftelse. Valde att hämta i butik och de sa att varorna de hade i lager sålt slut direkt, så de kommer annullera min beställning.

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Medlem
Skrivet av b-fire:

Och nu ringde de från Power att den var överbokad och slutsåld.

Men den går ju fortfarande att beställa med förväntat leveransdatum 27/10. 😅

Visa signatur

Samsung 77" S90C QD-OLED || LG OLED 42C2 || Sony 77" A80J OLED || Macbook Pro 16" M1 Max 1TB 32GB || Asus ROG Azoth med Black Ink V2s (205g0) + Asus ROG Harpe ACE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toss3:

Men den går ju fortfarande att beställa med förväntat leveransdatum 27/10. 😅

Nu 10:41 går det INTE beställa.

Visa signatur

MSI Z-790-A | 13700K | 64 GB D4 3600 MHz | 3080
YOUTUBE | ANDERS BURLIN

Permalänk
Medlem

Reagerade nu på att samsung ändrat villkoren här: https://www.samsung.com/se/offer/b2s-tv-2023/ (nämner ej längre soundbars)

EDIT: Pratade precis med Powers kundtjänst och de kunde inte lova att Soundbaren ingår längre iom Samsung kan ha ändrat villkoren (därmed har de också plockat bort loggan från produkten på sajten).

Finns fortfarande listad i villkoren! Var dock killen på Power jag snackade med som inte hade så bra koll verkar det som.

Visa signatur

Samsung 77" S90C QD-OLED || LG OLED 42C2 || Sony 77" A80J OLED || Macbook Pro 16" M1 Max 1TB 32GB || Asus ROG Azoth med Black Ink V2s (205g0) + Asus ROG Harpe ACE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toss3:

Reagerade nu på att samsung ändrat villkoren här: https://www.samsung.com/se/offer/b2s-tv-2023/ (nämner ej längre soundbars)

Vet inte hur det såg ut innan. Soundbaren står kvar i villkoren längst nere

Permalänk
Medlem
Skrivet av telrad:

Använd denna länk (om du inte redan gör det): https://www.samsung.com/se/offer/2023-b2s-tv/#esim-reg

Längst ner så ska du fylla i vilken modell du har köpt, då fyller du i HQ-Q995C/XE

Jag tackar så ödmjukt!

Visa signatur

==Ryzen 5800x==16gb ram 3200Mhz cl14==ASUS 550-F== Gigabyte 3070 oc == LG UltraGear 27GP950 27" Gaming 4K UHD IPS==Lumia 930, Samsung S6, Moto X Style, LG G6, Sony xperia xz1 compact, LG V30,Sony xz3,Iphone xs max, Sony xperia 5ii,Samsung S22 Ultra==LG 55EG910V,LG C8 65"==AuneX1s,THX AAA 789==JBL 305==,Hifiman4xx, DT 1990 Pro==

Permalänk

Kan tänka mig att majoriteten av dessa soundbars gick till scalpers som tänker sälja både den och bonusprodukten. Över lag börjar hela begagnatmarknaden/scalpers och "sales" från företag bli synonymt med varandra att man snart struntar i det helt och hållet.

Visa signatur

Official Necrophor Site
http://www.facebook.com/Necrophor
Swedish Black/Death Metal

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toss3:

Reagerade nu på att samsung ändrat villkoren här: https://www.samsung.com/se/offer/b2s-tv-2023/ (nämner ej längre soundbars)

EDIT: Pratade precis med Powers kundtjänst och de kunde inte lova att Soundbaren ingår längre iom Samsung kan ha ändrat villkoren (därmed har de också plockat bort loggan från produkten på sajten).

Soundbaren ingår i deras tv sortiment. Och den står med överallt på claim länken du skickade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toss3:

Reagerade nu på att samsung ändrat villkoren här: https://www.samsung.com/se/offer/b2s-tv-2023/ (nämner ej längre soundbars)

EDIT: Pratade precis med Powers kundtjänst och de kunde inte lova att Soundbaren ingår längre iom Samsung kan ha ändrat villkoren (därmed har de också plockat bort loggan från produkten på sajten).

Finns fortfarande att välja..

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toss3:

Reagerade nu på att samsung ändrat villkoren här: https://www.samsung.com/se/offer/b2s-tv-2023/ (nämner ej längre soundbars)

EDIT: Pratade precis med Powers kundtjänst och de kunde inte lova att Soundbaren ingår längre iom Samsung kan ha ändrat villkoren (därmed har de också plockat bort loggan från produkten på sajten).

Är villkoren ändrade dock? Jag ser fortfarande att den står med under godkända modeller.

Visa signatur

f0rest stan | Citera mera | 5800x – 6700 XT

Permalänk
Skrivet av Toss3:

Reagerade nu på att samsung ändrat villkoren här: https://www.samsung.com/se/offer/b2s-tv-2023/ (nämner ej längre soundbars)

EDIT: Pratade precis med Powers kundtjänst och de kunde inte lova att Soundbaren ingår längre iom Samsung kan ha ändrat villkoren (därmed har de också plockat bort loggan från produkten på sajten).

Så vi e körda då! Detta e sjukt jue de ha en annonserat de på båda ställena

Permalänk
Medlem

2 av mina 3 click & collect är packade.
Försökte avbeställa men gick inte. O tanten i chatten lämnade direkt när hon anslöt.
Skiter i de nu. De får skicka 2-3 om de känner för det till min butik. Inte som man har köpkrav så. Bara strunta i o hämta när de kommit fram