Pg348q Säljes samt ergotron skärm mount

Permalänk
Medlem

Pg348q Säljes samt ergotron skärm mount

Säljer 2 saker, ena är en skärm pg348q
https://www.inet.se/produkt/2200035/asus-34-rog-swift-pg348q-...
Samt denna skärm armen
https://www.amazon.se/Ergotron-45-537-216-LCD-arm-f%C3%B6r-Bo...

på skärmen saknas skärm foten(borta)

och på armen saknar jag tillbehören(skärm skruv etc), har alltså bara själva desk mountet.
Det är dock standard verktyg så är du händig har du troligen sakerna hemma.

Endast hämtning i Nora(ligger i örebro kommun).

budstart på skärmen är 1000 kr
Samt 1000 kr på foten.

Blir buden för låga förbehåller jag mig rätten att ej sälja.

Edit :märkena på skärmen som jag trodde var repor var fettfläckar dom gick bort.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har väldigt svårt att se skavankerna på bilderna, verkar vara lite låg upplösning/dåligt ljus?

Skulle du kunna beskriva vad det är? Repor på skärmytan? Döda pixlar? Sprickor?

Förutsatt att det inte är något som direkt stör funktionen eller är irriterande i spel etc så skulle jag kunna bjuda 700:- för skärmen och hämta, 900:- om det går att mötas i Örebro.

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorg:

Har väldigt svårt att se skavankerna på bilderna, verkar vara lite låg upplösning/dåligt ljus?

Skulle du kunna beskriva vad det är? Repor på skärmytan? Döda pixlar? Sprickor?

Förutsatt att det inte är något som direkt stör funktionen eller är irriterande i spel etc så skulle jag kunna bjuda 700:- för skärmen och hämta, 900:- om det går att mötas i Örebro.

japp det är väldigt ytliga repor, 2-3 stycken, var svårt att få dom att visa på bild.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorg:

Har väldigt svårt att se skavankerna på bilderna, verkar vara lite låg upplösning/dåligt ljus?

Skulle du kunna beskriva vad det är? Repor på skärmytan? Döda pixlar? Sprickor?

Förutsatt att det inte är något som direkt stör funktionen eller är irriterande i spel etc så skulle jag kunna bjuda 700:- för skärmen och hämta, 900:- om det går att mötas i Örebro.

om du öppnar upp bild 1 går det att se vad jag menar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorg:

Har väldigt svårt att se skavankerna på bilderna, verkar vara lite låg upplösning/dåligt ljus?

Skulle du kunna beskriva vad det är? Repor på skärmytan? Döda pixlar? Sprickor?

Förutsatt att det inte är något som direkt stör funktionen eller är irriterande i spel etc så skulle jag kunna bjuda 700:- för skärmen och hämta, 900:- om det går att mötas i Örebro.

gnuggade lite till på skärmen och repan(jag trodde det var) verkar bara vara en fettfläck(gick bort)

Permalänk
Hedersknyffel

1000 pickadoller och avhämtning är bjudet👍

Permalänk
Medlem

Pg348q Säljes samt ergotron skärm mount 1900 r

Permalänk
Medlem

Pg348q + ergotron skärm mount 1900 kr

Permalänk
Medlem

bud är noterade tänker jag låter det gå till 18:00 på söndag.

Permalänk
Medlem

Är det Vesa-fäste på armen? Jag fattar inte riktigt vilka delar som saknas på armen heller. Vad behövs för att montera en ny skärm på den?

1000kr budat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nayiki:

Är det Vesa-fäste på armen? Jag fattar inte riktigt vilka delar som saknas på armen heller. Vad behövs för att montera en ny skärm på den?

1000kr budat.

alltså det som saknas är dom 4 stycken handskruvarna som man sätter i skärmen för att använda armen, alltså 4st vesa skruv, samt skruvmejselnen som var inkluderad+ikea liknande nykeln för att spänna upp motståndet.

Permalänk
Medlem

Pg348q + ergotron skärm mount 2000 kr avhämtning

Permalänk
Medlem

tänker jag låter buden gå till ca 19:00 idag.

Permalänk
Medlem

Sakerna finns fortfarande kvar annonsen är fortfarande aktiv.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad