HP Pavilion Aero Laptop 13-be0834no

Permalänk
Medlem

HP Pavilion Aero Laptop 13-be0834no

Tjena

Då jag inte använder den tillräckligt för att motivera att ha kvar den så tänkte jag sälja den. Finns lite repor och märken på vissa ställen (Se bilder), inget som jag tycker påverkar. Men hela chassit är i aluminium/titanium inte säkert på vilket av dom, så den är väldigt lätt och gedigen! Datorn är cirka 1 år gammal så garanti ska finnas kvar. Orignalkartong, laddare samt kvitto ingår. Blåser ur datorn och ser till att slänga in Windows 11 med alla uppdateringar gjorda innan leverans

Lite info:

Specifikationer

Kan skickas om köparen står för frakten och jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill och när jag vill.

Bud startar på 3500kr och när jag känner mig nöjd meddelar jag om sluttid

Har ni några frågor så är det bara att fråga på!

Allt gott!

//Stefan

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 500 kr + Frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av ajohans:

3 500 kr + Frakt

Noterat!

Permalänk
Medlem

Uppdatering

@ajohans leder med 3500kr och jag tänkr att jag avslutar budgivingen imorgon klockan 18:00

//Stefan

Permalänk
Medlem

@ajohans Jag skickar ett PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Steefzar:

Tjena

Då jag inte använder den tillräckligt för att motivera att ha kvar den så tänkte jag sälja den. Finns lite repor och märken på vissa ställen (Se bilder), inget som jag tycker påverkar. Men hela chassit är i aluminium/titanium inte säkert på vilket av dom, så den är väldigt lätt och gedigen! Datorn är cirka 1 år gammal så garanti ska finnas kvar. Orignalkartong, laddare samt kvitto ingår. Blåser ur datorn och ser till att slänga in Windows 11 med alla uppdateringar gjorda innan leverans

Lite info:

Specifikationer

Kan skickas om köparen står för frakten och jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill och när jag vill.

Bud startar på 3500kr och när jag känner mig nöjd meddelar jag om sluttid

Har ni några frågor så är det bara att fråga på!

Allt gott!

//Stefan

Läs hela annonsen här

Såld?

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem
Skrivet av saturn5:

Hej, ja den är såld

MVH Stefan