Permalänk
Medlem

Oneplus 9 Pro [128GB]

Fick en arbetstelefon när jag bytte tjänst i Januari. Min OP9 Pro har legat sedan dess. Hittade den nu när jag höststädade lite och tänkte att den kanske kunde få ett nytt hem.

Inköpt 2021-10-nånting, så den är använd i strax över ett år, för att sedan vila i 10 månader. Har använt skal hela tiden vilket har gett vissa små märken på ovansidan av telefonen.
En liten repa till vänster på skärmen. Tillräckligt djup för att kännas med nageln, men inget som ser ut att riskera att bli en spricka.

Det som följer med är telefonen och original-lådan. Laddaren kan jag skicka med vid en smidig affär.

Behåller mig rätten att sälja eller inte sälja till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 5 7600X / 7900 XT / 32GB DDR5 @6000MHz
G PRO X Superlight / Ducky One 3 [Gateron Milky Yellow Pro] / Arctis Nova Pro Wireless

Permalänk
Nytt bud: 1 000 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 100 kr +f (med laddaren)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 2 000 kr Jag betalar utgångspriset. Och frakt till Olofström
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Samtliga bud noterade.

Stänger budgivningen Lördag 30/9 kl 00:00

Visa signatur

Ryzen 5 7600X / 7900 XT / 32GB DDR5 @6000MHz
G PRO X Superlight / Ducky One 3 [Gateron Milky Yellow Pro] / Arctis Nova Pro Wireless

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 200 kr 2200 + frakt, om den inte är operatörslåst. har du inte haft skyddsfilm på?
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Hauni99:

2 200 kr 2200 + frakt, om den inte är operatörslåst. har du inte haft skyddsfilm på?

Den är köpt på elgiganten, så inget operatörslås.
Ingen skyddsfilm har använts.

Visa signatur

Ryzen 5 7600X / 7900 XT / 32GB DDR5 @6000MHz
G PRO X Superlight / Ducky One 3 [Gateron Milky Yellow Pro] / Arctis Nova Pro Wireless

Permalänk
Medlem

Budgivningen avslutad.
Hör av mig till högstbjudande via PM. Svarar inte denne så går det vidare till nästa. Bud under utgångspris kommer ej gå till försäljning.

Visa signatur

Ryzen 5 7600X / 7900 XT / 32GB DDR5 @6000MHz
G PRO X Superlight / Ducky One 3 [Gateron Milky Yellow Pro] / Arctis Nova Pro Wireless

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Ryzen 5 7600X / 7900 XT / 32GB DDR5 @6000MHz
G PRO X Superlight / Ducky One 3 [Gateron Milky Yellow Pro] / Arctis Nova Pro Wireless