Xbox series x Halo infinite edition + 3/4 kontroller

Permalänk

Xbox series x Halo infinite edition + 3/4 kontroller

Hej,

Nu är det dags att göra sig av med xboxet! Använder den alldeles för lite och känner hellre att jag överlåter platsen på tv-bänken till en skivspelare

Har 4 kontroller till. Den medföljande kontrollen som tillhör konsolen, en elite controller series 2 halo infinite edition med tillhörande fodral och tillbehör. Samt två st xbox 20th anniversary edition. Har ej upplevt drifting på någon av kontrollerna. Eventuellt så behåller jag en av kontrollerna för att använda till min dator. Meföljande koder för halo infinite och halo infinite temat är använda.

Har kvar kartongen till konsolen och kvitto till allt finns digitalt.

Vill helst inte skicka något utan föredrar en affär mellan fyra ögon men i värsta fall kan säkert frakt lösas.

Sätter ett pris jag tycker är rimligt, men bud accepteras

Skulle det vara något mer så ställ gärna frågor.

OBS! Nu har budgivningen kommit igång lite och jag kommer avsluta den imorgon vid kl.22. OBS!

Mvh
Ruben

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej, vart bor du?

Permalänk
Medlem

4 k plus frakt för allt i annons

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 000 kr 6000 + frakt till Göteborg för hela paketet
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av Alfsvåg:

Hej, vart bor du?

Bor i Stockholm

Permalänk
Medlem

4,5k, kan hämta i stockholm

Permalänk

Har nu redigerat min annons med tillägget att jag kommer avsluta budgivning imorgon kl.22. För tillfället leder Mackiez med sitt bud på 6000 och det är det som är mest lockande

Permalänk
Medlem

5,5k, hämtar i Stockholm

Permalänk
Medlem

6k, hämtar i Stockholm

Permalänk
Medlem

7000 + frakt för hela paketet

Permalänk

1,5 timme kvar nu. För tillfället så är det fortfarande Mackiez senaste bud som är mest lockande, trots frakt

Permalänk
Medlem

Jag drar mig ur, blir det ingen affär så är jag fortfarande intresserad mot mitt senaste bud.

Permalänk

Annonsen är avslutad